Toon posts:

telebankieren is niet meer mogelijk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde vandaag mijn bankzaken ff regelen.Ik heb zowel rabobank als postbank site geraadgepleegd.Zodra ik op de site kom klik ik dan op de link om te inloggen .Daarna begint het ellende,want ik wordt gelijk doorgelink naar een site welk op een search site lijkt.De site heet dan :

http://msxml.infospace.co.../search/web/rabobank%20nl
M.a.w. Ik kan niet inloggen en ik wordt doorgelinkt naar zoekmachine...

Dus ik weet niet wat ik moet doen, tot zover ik weet hebben de beide banken geenonderhoud ,Weet iemand waar het aan ligt.?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
spyware,virus

maar dat heb je allemaal al gechecked :?

A wise man's life is based around fuck you

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Ik heb het vermoeden dat je systeem gehijacked is. Voer eens een spyware/ virus controle uit conform de FAQ. Controleer vooral ook je hosts bestand. Probeer het nog eens met Firefox.

offtopic:
Als je veel sites bezoekt die overeenkomen met wat je in je profiel noemt, is bovenstaande alleszins aannemelijk ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Henk007 op 10-07-2005 13:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Henk007 schreef op zondag 10 juli 2005 @ 13:21:
Ik heb het vermoeden dat je systeem gehijacked is. Voer eens een spyware/ virus controle uit conform de FAQ. Controleer vooral ook je hosts bestand. Probeer het nog eens met Firefox.

offtopic:
Als je veel sites bezoekt die overeenkomen met wat je in je profiel noemt, is bovenstaande alleszins aannemelijk ;)
ik heb het opgelost, ik kon wel gewoon andere sites geraadplegen maar kon niet inloggen in mijn raboaccount en zo ... dus bij deze hartelijk dankt

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Opzich mooi dat het zo snel opgelost is, maar doe vervolgens eerst wat onderzoek voordat je een topic opent. Hierover is veel info te vinden.

We hebben op het forum wat regeltjes om het voor iedereen aangenaam te maken. We willen daarom graag dat je eerst zelf wat onderzoek doet voor je een topic opent. Lees hierover Algemene gedragsregels (Netiquette) eens goed door :)
Vermeld ook nog even hoe je het hebt opgelost, daar heeft iemand die dit topic in de toekomst leest veel info aan. Ook willen we graag even je OS of webbrowser weten. Ik denk namelijk dat dit topic wellicht beter past in een ander subforum. Heb je het bij zowel IE als Firefox bijvoorbeeld? Lees Windows Operating Systems - Policy ook nog even. In Windows Operating Systems is je OS vooraan de titel tussen [] verplicht :P Dat zetten we er zodra het bekend is nog even in :)

[ Voor 25% gewijzigd door sanfranjake op 10-07-2005 14:29 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters