Ik heb het Sitecom WL-108 wifi router met ingebouwd adsl modem. Nu heb ik een andere internet provider genomen (Homechoice). Bij dit internet/tv pakket krijg je een kastje op de tv waardoor ook je internet signaal binnenkomt. Hierin plug ik rechtstreeks een netwerk kabel en die gaat door naar mn pc. Ik hoef nergens iets in te stellen.
Nu wil ik uiteraard graag weer wireless gaan. Maar het probleem is dat mn WL-108 een ingebouwd modem heeft. Is het mogelijk dit te omzeilen? Door bijvoorbeeld de netwerkkabel van het Homechoice kastje in mn WL-108 te pluggen en dan iets te tweaken waardoor ik weer wireless internet gedeeld heb in mn huis? Of met andere firmware de WL-108 te downgraden ofzo?
Dank u
setup: Windows XP pro, Sitecom WL-108
Nu wil ik uiteraard graag weer wireless gaan. Maar het probleem is dat mn WL-108 een ingebouwd modem heeft. Is het mogelijk dit te omzeilen? Door bijvoorbeeld de netwerkkabel van het Homechoice kastje in mn WL-108 te pluggen en dan iets te tweaken waardoor ik weer wireless internet gedeeld heb in mn huis? Of met andere firmware de WL-108 te downgraden ofzo?
Dank u
setup: Windows XP pro, Sitecom WL-108