Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Medion navigator vervangen met TomTom 5

Pagina: 1
Acties:
  • 3.491 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• robinm
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-10 07:23
Ik heb een pda en een medion pna150
Nou heb ik dus ook tomtom5. Die wil ik graag op die pna150 van medion zetten maar ze hebben het start scherm gemaakt zodat je alleen een mp3speler aan kan zetten en de navigator en bij een cheap settingsschermpje.

Ik kom er niet echt uit ofzo dus misschien dat iemand van jullie kan helpen?

robin

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Aangezien je TomTom blijkbaar hebt gekocht de vraag: wat staat er in de handleiding?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• robinm
In die tom tom handleiding staat gewoon hoe je hem moet installen. Dat lukt ook wel maar ik kan hem niet aanzetten door dat scherm van medion. Dat is het probleem soort van. Er staat gewoon CE op maar medion heeft zo een eigen start scherm zodat je niet bij het 'start menu' kan. Daardoor kan ik hem dus niet aanzetten ;(

Verwijderd

Dan gaat het ook niet lukken, je hebt echt een PDA nodig met Windows CE, niet een of ander eigen gefabriceerd OS.
Bovendien moet je dan ook nog eens activeren, maar ik neem aan dat het een toetsenbord functie heeft met cijfers en letters toch?

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:14
Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 13:19:
Dan gaat het ook niet lukken, je hebt echt een PDA nodig met Windows CE, niet een of ander eigen gefabriceerd OS.
Bovendien moet je dan ook nog eens activeren, maar ik neem aan dat het een toetsenbord functie heeft met cijfers en letters toch?
Der draait toch echt wel windows CE op hoor, alleen geen Mobile 2003. ik meen dat een vriend van me een start menu kreeg door een register tweak uit te voeren.....

• robinm
Magicw00b schreef op zondag 10 juli 2005 @ 13:21:
[...]

Der draait toch echt wel windows CE op hoor, alleen geen Mobile 2003. ik meen dat een vriend van me een start menu kreeg door een register tweak uit te voeren.....
Als die vriend toevallig weet hoe dit dat had gedaan :) zou ik daar heeel blij mee zijn

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:14
Die vriend is toevalig 4 weken op vakantie vanmorgen vertrokken :d dus ik zou zeggen GOOGLE

• robinm
ok dat is nu gelukt alleen nu werkt de stem in tomtom niet ;( hij installeert de stem maar tomtom zegt dan dat er geen stem is geinstallt

edit:
Ook de stemmen werken nu. Moest ze verplaatsen en hernoemen

[ Voor 21% gewijzigd door robinm op 10-07-2005 15:50 ]

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
robinm schreef op zondag 10 juli 2005 @ 13:54:
ok dat is nu gelukt alleen nu werkt de stem in tomtom niet ;( hij installeert de stem maar tomtom zegt dan dat er geen stem is geinstallt

edit:
Ook de stemmen werken nu. Moest ze verplaatsen en hernoemen
oke hoe heb je het voor elkaar gekregen heb namelijk hetzelfde probleem..

[rml][ navigatie] medion pna240 + tomtom[/rml]

• andreict
andreict schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:41:
[...]

oke hoe heb je het voor elkaar gekregen heb namelijk hetzelfde probleem..

[rml][ navigatie] medion pna240 + tomtom[/rml]
even nog een kickje..

• andreict
*kicky

Verwijderd

Ik heb een ander Medion PDA, maar ik heb dit gedaan. Doe een hard reset (staat in de handleiding hoe precies). Dat is gewoon het klepje van de batterij eraf halen en het kleine schakelaartje even op off zetten en dan weer op on. Let op!! Je bent hierna al je gegevens kwijt!! Je PDA word een soort van "geformatteerd". Nu kan je als het goed is gewoon TomTom installen. :)
Pagina: 1