Nieuw Moederbord (ASRock K7VT4A+pro) doet erg vreemd...

Pagina: 1
Acties:

• WeirdEye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-08 11:45
Ik heb gister een ASRock K7VT4A+pro moederbord + AMD 2800+ SEMPRON + 512 MB Werkgeheugen + ATI Radeon 9250 128MB videokaart + 400 watt voeding gekocht ik zet alles in men kast ik had nog een oude HD liggen van 10 GB ( komt snel een nieuwe in ...) start hem cd van XP pro erin na het blauwe scherm van de instal start ie opnieuw op en komt er te staan..NTLDR ontbreekt....en gaat niet meer verder.....maandag zouk ik hem naar de winkel brengen maar mischien kan ik het met jullie hulp toch windows installeren....

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:54

Thandor

SilverStreak

Wat voor 400W voeding ?
Is de 10GB hardeschijf nog wel in goede staat ? (Geen bad sectors e.d.)
Is de Windows XP Prof. CD nog wel in goede staat ?

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• WeirdEye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-08 11:45
de voeding is van het merk Yours die doet ut verder wel goed en de HD had ik een uur daarvoor nog gebruikt zonder problemen toen leeggehaald en oude spul uit de kast gehaald en alles erin gezet en met de cd van XP klopt alles ook volgens mij want het eerste gedeelte klopt wel

• lammert
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-06 08:45
Als je de moeite had genomen om Google te raadplegen (zoeken op "NTLDR": iets wat eigenlijk wel verwacht wordt voordat je hier post), dan had je geweten dat dit hoogstwaarschijnlijk niet door je mobo komt, maar een veelvoorkomende fout is bij een upgrade/installatie van XP

Check deze link naar de MS Knowledge Base, daar staat ook de oplossing. Succes dr mee!