Toon posts:

Goede speakers voor weinig geld?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan 2 speakers kopen van het merk "Life" met deze specificaties:

4-8 Ohm
25-22500 Hz
Rms 120watt
Max 200watt

Foto's: http://owjeih.flashblue.be/Koenpje/speakers/

Hij vraagt 50€ voor een paar, maar het is nogal ver rijden, dus kan ze niet vlug even gaan testen. Maar de prijs spreekt me wel aan, maar geven ze wel goed geluid? Iemand ervaring met deze speakers?

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Geen ervaring mee, maar alleen de kasten zien e al uit of ze 50 euro waard zijn.
Ik wil de advertentie wel even zien :P

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-02 15:18

ZiegoM

Yammie R1

Dat zijn Aldi speakers en zijn in feite rebranded Eltax speakers. www.eltax.dk
Wel aardig voor 50 eypo.

[ Voor 7% gewijzigd door ZiegoM op 10-07-2005 12:36 ]

\_Specs_/

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Op Games.Telenet forum, right?
Nu ja, dat zijn speakers die vroeger uit de Aldi kwamen, dus veel goeds zal het niet zijn. Kan je beter bij Eltax/Tangent een kijkje nemen.

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• TomSwinnen

TomSwinnen

ZiegoM schreef op zondag 10 juli 2005 @ 12:35:
Dat zijn Aldi speakers en zijn in feite rebranded Eltax speakers. www.eltax.dk
Toen nog niet, dat is alleen dat laatste model geweest, meende ik.

[ Voor 3% gewijzigd door TomSwinnen op 10-07-2005 12:39 ]

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:50
die heb ik als surrounds, klinken nog best aardig hoor, zeker voor dat geld :)

Last.fm
Films!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

TomSwinnen schreef op zondag 10 juli 2005 @ 12:37:
Op Games.Telenet forum, right?
Nu ja, dat zijn speakers die vroeger uit de Aldi kwamen, dus veel goeds zal het niet zijn. Kan je beter bij Eltax/Tangent een kijkje nemen.
Onzin, als het geremarkte eltax speakers zijn komen ze uit dezelfde fabriek met dezelfde materialen dus oordeel niet over iets wat je niet kent !.

Ikzelf heb ook speakers van Life, en die gebruik ik bij de computer en ik vind ze best wel goed voor dat geld !

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu dit:

http://owjeih.flashblue.be/Koenpje/Materiaal/DSC01731.JPG

Waarvan 1 tweeter kapot is ;) Ga ik erop vooruit gaan denk je?

Ik dacht eerst Celestion F15 te kopen voor +/- 125€ nieuw, maar deze zien er wel degelijk uit voor 50€.. Maar ik wil wel redelijk goede kwaliteit, dus niet dof of teveel bass, maar echt zuiver.

• TomSwinnen

TomSwinnen

Fairy schreef op zondag 10 juli 2005 @ 12:49:
[...]
Onzin, als het geremarkte eltax speakers zijn komen ze uit dezelfde fabriek met dezelfde materialen dus oordeel niet over iets wat je niet kent !.

Ikzelf heb ook speakers van Life, en die gebruik ik bij de computer en ik vind ze best wel goed voor dat geld !
ALS het al geremarkte Eltax'en zijn, dan zijn het er uit de Millenium-reeks, en dat is een van de minste reeksen van Eltax. Voor 50euro vind ik wel andere dingen tweedehands. Maar het is nu ook niet zo veel geld, dat je er je broek aan kan scheuren bij wijze van spreken.

En ter uwer informatie, ik ben de correspondent tussen Audioforum.be en de Belgische Eltax distributeur, dus weet wel één en ander over Eltax.

• TomSwinnen

TomSwinnen

Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 12:58:
Ik heb nu dit:

Ik dacht eerst Celestion F15 te kopen voor +/- 125€ nieuw, maar deze zien er wel degelijk uit voor 50€.. Maar ik wil wel redelijk goede kwaliteit, dus niet dof of teveel bass, maar echt zuiver.
Koop toch maar die F15. Dat was je oorspronkelijke plan toch, bij blijven! Toch nog een stapje hoger als dit. Maar als ik zie wat je eerst had, ga je er sowieso op vooruit of je nu de Celestion of de Life koopt. Nu weet ik trouwens weer helemaal wie je bent, Koenpje van Tones hé... Ik ben disabled, waarvan je gedacht had misschien die Celestion 9 te kopen, weet je nog?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 12:58:
Ik heb nu dit:

Dat ding had ik eerst ook, koste 25 euro bij de Gamma. ;) Die persoon probeert je dus zwaar af te zetten.

Verwijderd

Topicstarter
TomSwinnen schreef op zondag 10 juli 2005 @ 13:03:
[...]

Koop toch maar die F15. Dat was je oorspronkelijke plan toch, bij blijven! Toch nog een stapje hoger als dit. Maar als ik zie wat je eerst had, ga je er sowieso op vooruit of je nu de Celestion of de Life koopt. Nu weet ik trouwens weer helemaal wie je bent, Koenpje van Tones hé... Ik ben disabled, waarvan je gedacht had misschien die Celestion 9 te kopen, weet je nog?
Yep indd ;) Jouw speakers waren perfect, alleen veel te duur voor mij. Denk dat ik dan toch maar bij die Celestion F15 ga blijven, ben ik tenminste zeker dat ik kwaliteit in huis haal.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 13:04:
[...]

Dat ding had ik eerst ook, koste 25 euro bij de Gamma. ;) Die persoon probeert je dus zwaar af te zetten.
Neenee, dat heb ik nu, dat is niet hetgene dat ik wil kopen voor 50€ eh :)

Verwijderd

Sorry, dacht dat je bedoelde ik heb nu dit op het oog. :D Maar je gaat er dan zeker flink op vooruit ja.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 12:33:
Ik kan 2 speakers kopen van het merk "Life" met deze specificaties:

4-8 Ohm
25-22500 Hz
Rms 120watt
Max 200watt

Foto's: http://owjeih.flashblue.be/Koenpje/speakers/

Hij vraagt 50€ voor een paar, maar het is nogal ver rijden, dus kan ze niet vlug even gaan testen. Maar de prijs spreekt me wel aan, maar geven ze wel goed geluid? Iemand ervaring met deze speakers?
als jij ze mooi vindt klinken, dan moet je ze kopen. Verder kunnen wij daar niets nuttigs over zeggen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.