Toon posts:

[Nero 6.3.1.18] Programmafout tijdens toevoegen bestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat hier om versie 6.3.1.18 van Nero.

Het probleem met de programmafout doet zich voor, wanneer ik verschillende filmbestanden toevoeg aan een data-schijf(DVD).
Normaal gesproken gebruik ik de shift en ctrl-toetsen in combinatie met de cursor-toetsen of de muis om de verschillende bestanden te selecteren. Het maakt eigenlijk niet uit welke combinatie ik gebruik, Nero loopt na het selecteren van 2 a 3 bestanden vast. De programmafout zorgt er vervolgens voor dat na het klikken op "annuleren" het toevoegscherm wordt gesloten.
Het beginscherm van Nero loopt niet vast.

Ik heb al geprobeerd om Nero opnieuw te installeren, maar dat hielp niets.
Ook een software-update bracht geen uitkomst.

Ik heb de search-functie al gebruikt, maar er kwamen vooral topics naar voren die te maken hebben met combinaties van programma's. Dus Nero in combinatie met een video-edit programma bijvoorbeeld.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

Verwijderd

Update Nero is, grote kans dat het gefixed is, zoniet hier even melden :)
BTW welke os draai jij?
Heb je al andere bestanden geprobeerd?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2005 19:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laatste update al geinstaleerd, maar dat hielp niet.

Mijn OS is Windows 2000 pro.

Ik brand eigenlijk alleen videobestanden op DVD. Wanneer ik muziek of een game brand, gebruik ik een image of de 1 op 1 functie. Die leveren geen problemen op, maar dan hoef je ook geen bestanden toe te voegen.

Denken jullie dat het interessant is om te weten of diezelfde fout zich ook voordoet bij niet-videobestanden?

Verwijderd

Topicstarter
Als jullie geen oplossing hebben voor dit probleem, kunnen jullie mij dan alternatieve brand-software aanraden die vooral stabiel en simpel is?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:00:
Als jullie geen oplossing hebben voor dit probleem, kunnen jullie mij dan alternatieve brand-software aanraden die vooral stabiel en simpel is?
Is dit probleem nog opgelost? Ik heb nu namelijk exact hetzelfde, wat je beschrijft in je openingspost.

Heb geupdate, zelfde probleem. En oudere versies van Nero zien herkennen mijn brander opeens niet meer.

Verwijderd

niemand een idee?

ik heb nu weer 6.3.1.6 geinstalleerd en ook die loopt vast als ik bestanden wil selecteren om te branden

echt te vaag en zeer frustrerend!
Pagina: 1