Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PDA] Welke aanbieding?

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil al een tijd een PDA + navigatiesysteem. Dit moet goed werken. M.a.w. de PDA moet de software wel goed aankunnen. Verder zal ik het gebruik voor een adressenbestandje en agenda. Aangezien ik nog nooit zo'n ding heb gehad weet ik niet wat allemaal nog meer handig is om te hebben.

Ik heb de keuze bij het Office Centre uit 2 stuks die deze komende 2 weken in de aanbieding zijn.

HP RZ 1710 + TomTom Benelux (Ik denk versie 3 maar dat staat er niet bij) € 279,--

HP RX 3715 + TomTom Navigator 5 (Europa Incl detailkaarten) € 469,--

Beide prijzen zijn Exclusief BTW.

Er zit een behoorlijk prijsverschil tussen.

Is dit prijsverschil dat waard?
Welke zou jij kiezen?
Nog een ander alternatief als je vindt dat dit helemaal niks is?

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 18:54
Ik denk dat de hogere prijs meer komt doordat de gebruikte PDA een stuk beter is.

Die 37 is volgens mij de laatste versie met camera, bleutooth en WiFi. Dus dan is het al een stuk logischer dat de prijs hoger is.
Dus als je jouw wensen voor een PDA opstelt, kun je daar ook meer rekening mee houden.

let the past be the past.

• Michieleke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-04-2023
als ik jou was zou ik ook voor de 37 gaan want heb geen goede dingen gelezen over die 17

Verwijderd

Topicstarter
Thxs. Zijn er nog meer mensen die met de 17 of 37 ervaring hebben?

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Ga zelf eens zoeken hier op Tweakers en op http://www.pocketpcclub.nl en de duizenden andere PPC sites op het internet?

Je kunt wel lekker in de tuin gaan liggen nu en andere mensen voor je het werk laten doen maar dat schiet niet op. Je moet zelf bepalen wat voor jou nodig is of niet, en aan de hand van al bestaande ervaringen op internet een afweging maken. Dan kun je hier je eigen voorlopige conclusie vertellen, en misschien dat er dan nog iemand hier is die een opmerking kan maken over je voorlopige conclusie. Maar op alleen de vraag "welke is beter" weet niemand het antwoord helaas.

Met beide pakketen kun je navigeren, de vraag alleen is of jij al dat extra's van het duurdere pakket nodig hebt.

[ Voor 57% gewijzigd door Stereotomy op 10-07-2005 16:56 ]

Alors.

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:30
ik gebruik de treo650 met tomtom navigator5.
Ideaal; ten eerste zitten er veel complete adressen in. die kan ik gebruiken om:
naartoe te navigeren
te bellen
in de agenda te zetten
te mailen
enz.

Ten tweede de prijs; als ik alles los zou kopen was ik simpelweg veel duurder uit :)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Wat Stereotomy zegt kan ik alleen maar onderschrijven, wat ik hierbij ook doe.
Een keuze voor een pda moet je zelf maken, niemand anders kan voor jou bepalen wat de beste is.
Ik raad je aan om de specs van beide apparaten op te zoeken als je dat nog niet hebt gedaan en dan vooral naar de verschillen te kijken.
Dan kun je voor jezelf bepalen of die het prijsverschil waard zijn.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.