[PHP] Tasks importeren in outlook

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webinn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 12:44
Hallo,

Ik ben reeds functies gevonden om calendar en contacts (vCal vCard) te importeren in outlook vanuit PHP, maar ik ben ook op zoek naar een functie om tasks te importeren en dat is maar niet te vinden. Ik heb natuurlijk al even gezocht op dit forum en ik heb één topic gevonden, maar er werd geen oplossing geboden: ([rml][ php] outlook task/appointment[/rml])

Is er ondertussen iemand die daar een oplossing voor gevonden heeft? (liefst zonder COM te gebruiken?)

Thanks. David.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je al onderzocht welk bestandsformaat outlook aankan voor tasks; en of je die zelf niet kan genereren? :) Misschien kun je iets met [google=VCS Mime: text/x-vCalendar]?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webinn
google levert niet direct iets op... ik heb al lang zitten zoeken naar verschillende mogelijkheden; aangepaste vcalendar, cvs, txt, COM,... het probleem is dat als je in outlook een tasks exporteert, je dat alleen kan doen naar eigen outlook files (die dus niet echt leesbaar zijn in bv textpad) bij contacts en calendar kan je wel zowiso naar die vcal en vcard exporteren, dus ik begin te denken dat er gewoon geen simpele mogelijkheid voor is om dat te doen vanuit php...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28

Bosmonster

*zucht*

Een simpele oplossing zal er wel niet zijn. Denk dat je het moet zoeken in het nabootsen van het outlook bestandsformaat (wat enige programmeerkennis vereist).

Of dat uberhaupt mag van MS zonder licentie weet ik trouwens niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webinn
Bosmonster schreef op zondag 10 juli 2005 @ 13:24:
Een simpele oplossing zal er wel niet zijn. Denk dat je het moet zoeken in het nabootsen van het outlook bestandsformaat (wat enige programmeerkennis vereist).

Of dat uberhaupt mag van MS zonder licentie weet ik trouwens niet :P
En hoe zou ik daar best aan beginnen? Wrs niet in notepad ;)