Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:48
We hebben gisteren in 2 auto's de Nokia CK-7W bluetooth carkit ingebouwd en het werkt perfect, maar heeft toch wel een paar nadelen..

Eerste nadeel is dat er maar 1 toestel tegelijk kan worden aangemeld. Nou is dit niet het probleem, omdat we dat al wisten, maar wat ik wel erg lastig vindt is dat het toestel wat het laatst is aangemeld ook weer als eerste wordt aangemeld. Het had volgens mij handiger geweest als je toestellen een soort prioriteit zou kunnen geven door de volgorde van aanmelding. Hopelijk verbeteren ze dit in de volgende versie. Meerdere telefoons tegelijk zou natuurlijk nog mooier zijn.

Groter probleem is de Mute functie van deze carkit. Ik heb nu al de Nokia 91 en 128 carkit gehad en daar werkte de mute functie alleen als je gebeld werd en als je zelf ging bellen.
Bij de CK-7W werkt de mute functie met alles, dus als je even een toets aanraakt springt je radio al op mute, komt er een SMS binnen, mute..
Zelfs als je telefoon automatisch op toetsenblokkering gaat gaat de radio op mute. :(

Hebben meer mensen last van bovenstaand probleem, of hebben we iets fout gedaan??

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Verwijderd

Dit is op te lossen door alle geluiden in je telefoon uit te zetten, dus waarschuwingssignalen op uit, toetsenbordsignalen op uit etc. Had zelf ook problemen mee dat hij steeds op mute ging, maar na het uitzetten van alle geluiden is het probleem opgelost. Succes

• M@cer
Yeps dit is de oplossing.. Het werkt nu perfect..
Ik heb het profiel Semafoon aangepast met de meeste geluiden op uit en die aan mijn carkit gekoppeld en nu werkt het perfect...

Thanks voor je snelle oplossing.. _/-\o_ _/-\o_

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Verwijderd

Hallo Macer,

goed om te lezen dat deze carkit ok is.

Ik sta op het punt een nokia 6021 en deze carkit aan te schaffen.

Eén ding is me nog niet duidelijk: je zegt dat je op jouw mobile de instellingen aanpast om niet bij iedere handeling de mute op de audio-installatie te krijgen.

Vraag: Kun je dat dan zo instellen dat die instellingen alleen gelden voor in de auto met de carkit? Of moet je als je hem gebruikt zonder carkit iedere keer weer de instellingen aanpassen? Je begrijpt het wel: ik ben nog niet vertrouwd met nokia (heb nu een siemens).

Groet en alvast bedankt

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-11 15:59
Ja dat kan.
Heb zelf ook de CK7W, met een 6230. Je kiest een profiel, past dat aan, en wijst dat toe aan de carkit. Zodra je telefoon verbinding heeft met de carkit, wordt dat profiel gekozen, en gelden die instellingen. Zodra verbinding verbroken wordt, gaat de tellie terug naar het vorige profiel.
However, er zijn enkele instellingen die niet profielgebonden zijn, maar telefoon wide. Bijvoorbeeld waarschuwingstonen e.d.

• M@cer
Zoals Ultrasub al schreef is dit mogelijk... Je kan een profiel aan de carkit hangen.
Wat ik heb gedaan is het semafoon profiel aanpassen en de naam vervangen door een punt. Daarna kan je bij toebehoren instellingen in het menu instellingen dit nieuwe profiel bij handsfree kiezen.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Heb er met dezelfde carkit en een 6230 helemaal geen last van, alleen bij het bellen springt ie op mute. Geen idee waarom, heb hem op standaard profiel luid staan en de enelaatste firmware in de 6230.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• M@cer
Waarschijnlijk heb je je toetsenbordvolume uit gezet.. Ik had met 3 toestellen het probleem (2x 6230 en 1x 6230i)

Verwijderd

Kan iemand mij helpen?
Ik heb net een 2e-hands auto gekocht, met daarin een nokia ck-7w carkit.
Ik heb alleen een beetje moeite om hem aan de praat te krijgen. Eigenlijk werkt hij bijna helemaal normaal. Ik kan er gewoon mee bellen en gebeld worden, alleen komt er geen geluid uit. De boxen gaan wel op mute, maar verder hoor ik niks. Het blijft angstig stil. Mijn telefoon is een nokia 6500 classic.
Het rare van dit alles is, dat het systeem het tijdens de proefrit wel gewoon deed.
Ik hoop op een reactie.
Groetjes, Jurgen

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 14:10
Hoi thajurgen,

Wat heb je zelf al geprobeerd? Heb je al via google gezocht naar een manual of tips? Open in ieder geval even een nieuw topic en post wat je tot nu toe hebt geprobeerd.

Het kicken van oude topics voor nieuwe vragen die los staan van de inhoud is niet de bedoeling dus deze gaat op slot. Ook is de vraag op een plek stellen over het algemeen meer dan genoeg. Cross posten baaaaaaaaaad.

[ Voor 13% gewijzigd door zeef op 03-06-2008 23:12 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.