Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Altina GBT 708 GPS receiver, de kleinste!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam deze receiver net tegen.

ALTINA GBT708

Schijnbaar de kleinste tot nu toe. Werkt met alle bekende software, zoals TT link

Prijs rond de 115 euro

Voordeeltje t.o. de Adapt deze is te flashen, en is waterdicht!

Afbeeldingslocatie: http://img.2dehands.nl/f/normal/96354991.jpg

Specs:

Technische specificaties:

- 12 parallelle satelliet-volg kanalen voor snelle signal ontvangst en verturing.

- Ingebouwde SiRF Star II/LP chipset.

- Zeer snelle en betrouwbare signaal ontvangst door gebruik van 1920 tijd/frequentie zoek kanalen.

- Ingebouwde WAAS/EGNOS Demodulator zonder enige hardware.

- Volledig compatibel met de Bluetooth Serial Port Profile (SPP) systeem.

- Ingebouwde herlaadbare lithium-Ionen batterij zonder externe energieverbruik 9 uur lang.

- Ingebouwde herlaadbare batterij voor geheugen en RTC steun en voor fast Time To First Fix (TTFF).

- 4 kleuren LED om de status van bluetoothapparaat te tonen.

- Ondersteunt actieve antenne verbinding voor een betere satellietensignaal te verkrijgen.
- FLASH gebaseerde programmageheugen. Nieuwe softwarerevisies upgradeable door periodieke interface.
- Werkt met elke NMEA compatibele software zoals TomTom navigator of Destinator.
- Ondersteunt NMEA0183 v2.2 data protocol of SiRF binair code.
- Minimale energie verbruik.
- Zeer nauwkeurige positiebepaling.

Door de NMEA 0183 kan de Altina GBT708 ontvanger met elke navigatiesoftware gebruikt worden.
Klein, waterdicht, en zeer licht.Ontworpen om gemakkelijk in uw hand te passen.
Verbeterde algoritmen - SnapLock en SnapStart verlenen superieure navigatie. Prestaties in steden en gebergten.

Voor auto navigatie, Zeescheepvaart, Het beheer van de vloot, AVL, Persoonlijke navigatie en Volg Systeem.

in doos:
1. Altina GBT708 Bluetooth GPS receiver (1)
2. Travel power supply/Cigarette adapter (1)
3. AC Multi Power Plug Adapter (1)
4. Gebruikershandleiding and Driver CD (1)
5. Altina GBT708 Quick guide (1)
6. 2 jaar Fabrieksgarantie Kaart (1)

Hier is iemand die hem verkoopt. Maar misschien is ie elders ook wel te vinden voor minder. We zijn toch allemaal Hollanders, eh?:9

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:44
Idd een leuk dingetje, alleen de kleur zoals op die foto staat me niet aan :), de gemiddelde pda is toch grijs/ziver achtig en tis leuk als deze daar bij kleurt.

Overigens bedoelen ze waarschijnlijk spatwaterdicht en niet waterdicht.

[ Voor 23% gewijzigd door Carel op 11-07-2005 12:02 ]

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Dat hij te flashen is vind ik nou niet echt zo'n supervoordeel, wat heb je eraan? :?

Leuk ding, wel iets kleiner maar dan ook meteen een stuk lelijker met degene waarmee je hem vergelijkt (adapt) en bovendien een STUK duurder.

[ Voor 9% gewijzigd door Josh op 11-07-2005 12:14 ]

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:11

Sabbi

je denkt aan mij.

mwah, gewoon een standaard kloon geval op basis van standaard chipset, en zo klein is hij ook nog niet eens. Als ik mijn navman 4400 (die ik onder de categorie groot en lomp-sterk plaats omdat hij op AAA's werkt) op dezelfde manier in mn hand leg is er nou niet bepaald veel verschil, en aangezien dit geval een lion accu zou hebben vind ik hem nou niet bepaald klein. Wat het voordeel is van een flash-bare gps zie ik ook niet meteen in, de chipset blijft hetzelfde, en dat is nou juist het onderdeel wat de snelheid bepaalt.
Tis niet al te duur, maar verder is het een hele hoop opgeklopte marketing-praat.

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 15:10
Volgens mij exact dezelfde als de Holux 230. Ook spatwaterdicht en zelfde specs. Alleen dan voor 85 euro ;)

Verwijderd

Topicstarter
GsJosh schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:14:
Dat hij te flashen is vind ik nou niet echt zo'n supervoordeel, wat heb je eraan? :?
Bugs eruit ofzo?:)
Leuk ding, wel iets kleiner maar dan ook meteen een stuk lelijker met degene waarmee je hem vergelijkt (adapt) en bovendien een STUK duurder.
Afbeeldingslocatie: http://www.busse-yachtshop.de/pic/holux-gr230.gif

Hoe zon 'ding eruit ziet zal mij een HEMA worst zijn zolang het ding maar goed werkt. Je kan het ding natuurlijk ook modden, de behuizing uiteraard. Spuit het even paars of zo oe euh zwart en blauw?;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 00:09 ]

Pagina: 1