[XP] WMP 10 (+9) speelt geen internet content af.

Pagina: 1
Acties:

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 21:07
Hoi,
Ik heb het probleem dat media player geen content van internet afspeelt. Het stomme is dat als ik de filmpjes gewoon download dat ik ze dan wel kan bekijken. Dus aan de codec's ligt het niet (heb ook het nemo codec geinstalleerd). Ik had dit probleem met mp 9 daarna gedeinstalleerd en fresh mp 10 er opgezet. Dat hielp ook niet. Het lijkt mij dat mp mijn hele internet connectie niet 'ziet'. Even wat info over de hard- en software.
Ik typ dit op een dell 6000, heb een draadloze connectie met internet (ADSL), ingebouwde draadloze wifi kaart met een asus wl-500g deluxe router, bij de router staat de fire wall uit (ik geloof niet dat NAT routing nodig is), op de laptop staat norton internet security op winXP home (allebei legaal) juist ingesteld en krijgt media player alle vrijheid.
Dat is ongeveer alle relevante dingen die ik er over kan bedenken. Ik heb me rot gezocht hier op GoT, Google en Microsoft.com. maar geen oplossing gevonden. Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 07:53
Hoe zijn de instellingen bij Extra-Opties-tabblad Netwerk?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je NIS al eens even (bijvoorbeeld een half uurtje) uitgeschakeld Dit product wil zoiets nog wel eens veroorzaken :P Bekabeld ook het zelfde probleem?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• SonOfSam
Extra opties netwerk staat op automatisch. ik heb geen proxy-server (moet ook bekennen dat ik niet zeker weet wat het is).
En NIS heb ik inderdaad al geprobeerd uit te schakelen. maar dat bood ook geen oplossing.

• SonOfSam
klein schopje?

• SonOfSam
het is gewoon te stom voor worden. er stond nog een optie om toch te verbinden met internet. in het tab blad algemeen. ik typ dit ff zodat iemand die de search gebruikt er misschien nog wat aan heeft.

Pagina: 1