Overclocking Duron 600

Pagina: 1
Acties:

• ADJVooDoo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-05 13:40
Ik heb een Duron 600Mhz en Asus A7V mobo. Heb de Duron geunlocked met potlood streepjes maar kan de multipleyer niet hoger dan 6.5 krijgen. Bij 7 geeft de mobo een sirene. Hij wordt niet we warm omdat als ik de Bus snelheid omhoog zet kan ik wel 700 Mhz halen. Wat zegt die sirene???
Please help me.

Verwijderd

De sirene zei: WEEEEEWWEEEEEEEWEWWWWW

hahaha :+

just kiddin, maar weet je zeker dat je de lijntjes goed hebt getrokken?

• ADJVooDoo
Ik kan de multip. op 6.5 krijgen en dat werkt. Dan zijn de streepjes toch wel goed?? Of misschien niet alle streepjes?

Verwijderd

Nee, hett hoeft dan helemaal niet dat ze allemaal goed staan.
Er is een indeling voor die streepjes, waardoor als je niet alle puntjes verbonden hebt toch sommige kloksnelheden kan instellen.
Ik weet de indeling niet exact, maar het zou kunnen dat je b.v. nu 650 en 800 kan instellen maar verder niets...

Lijntjes opnieuw dus ;)

• ADJVooDoo
Ok thnks. Ik ga het proberen.
Maar wat betekent die sirene? Ik heb gehoord dat als de multip. gelockt is de PC gewoon opstart met de orginele multip. De Asus A7V zal dat dus wel niet doen. Geeft een sirene.
Of toch niet???

Verwijderd

Ik heb geen ervaringen met A7V's, maar m'n MSI begint dan altijd onverstaanbaar tegen met te brabbelen (soms is er iets van te maken maar meestal niet) zal wel aan m'n interne speaker liggen.

Maar een sirene betekent vaak oververhitting o.i.d. (zit je koeler wel goed geplaatst?)

Verwijderd

Waarschijlijk maken de streepjes onderling contact, en gaat de electronica op zijn kant.

Snel uitgummen en opnieuw proberen..
Heb je misschien een vergrootglas ?? .. helpt stukken :)
Pagina: 1