Regiovrij DVD? Hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hallo,

Ik heb sinds kort een AOpen 1040Pro DVD speler, harstikke mooi ding maar nu wilde ik 'm natuurlijk regiovrij maken. Dus: juiste firmware geflashed (ik weet zeker dat dit de juiste is ja) en met DVD Region Info geeft ie nu ook aan dat dit een regiovrije speler is.

Echter, wanneer ik met PowerDVD een regio schijfje wil afspelen komt -ie toch nog met het venster waarin ik moet switchen van regio! Ik dacht dat dat juist niet meer nodig was nu? En tsja, dat kan je ook maar 5 keer doen he. Doe ik iets verkeerd ofzo?

Via m'n Hollywood+ kaartje gaat het wel goed, daar gebruik ik Universal Zone Selector voor. Of heb ik zo'n dergelijk proggie ook nodig voor PowerDVD? Hellup! :)

- Jarno (die het niet meer snapt)

• Vaughn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-04 16:27

Vaughn

Powered by Jomanda

Voor die powerDVD is ook een crack waardoor ie niet meer loopt te zeiken over regio codes ect.

There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.

Verwijderd

DVD-genie al geprobeerd? daarmee kun je van veel software DVD-players instellingen wijzigen...

• Servor
  • Niet online
Inderdaad, dat was de truuk.
Ik had even die link niet gelegd. Met DVD Genie kun je inderdaad onbeperkt de regio wijzigen. Alleen geeft DVDGenie een rare access violation nadat ik m'n Hollywood+ kaart heb geinstalleerd. Vaag.
Maar goed het werkt, thanks!

Verwijderd

Hmmzz, /me wil al tijden z`n Pioneer 104 tray 10x40 DVD speler met Firmaware regio vrij maken. is dit process vergelijkbaar met het flashen van je mobo bios?????????

• Servor
  • Niet online
Jahoor het is eigenlijk harstikke simpel!
Even opstarten met een bootflop, een flashproggie draaien en klaar! Je moet alleen even weten op welke idepoort je speler zit en of -ie master dan wel slave is. Dat moet je namelijk als parameter meegeven. Maar zoals met al dit soort zaken: LEES EERST DE README!!!

Ik weet niet of de flashbios voor de Slot In en de Tray versie verschilt, volgens mij wel. Maar als ik je vertel dat het eigenlijk stiekum een Pioneer is, dan kan je wel eens op www.inmatrix.com gaan kijken :)

- Jarno

Verwijderd

[XCL]Banshax, firmware flashen is echt supersimpel, ff in DOS starten (met bootdisk) en proggie draaien (moet wel goed aangeven waar die aan hangt- dus prim slave, sec master e.d.), restarten en dan ff in je device-manager kijken en als er 104F staat is ie gelukt...
Pagina: 1