[ThunderBird] Email LED op laptop werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 20:56
Op mijn laptop (Asus) heb ik op de voorkant zo'n blauw ledje zitten, die aangeeft als ik email heb in outlook express. Daarnaast heb ik ook nog een ledje als ik wifi aan heb staan etc.

Maar ik gebruik al tijden thunderbird ipv OE, maar ik zou het toch wel tof vinden als dat ledje ook gaat branden als ik mail heb in thunderbird.

thunderbird staat gewoon ingesteld als standaard email client, maar wat moet/kan ik aanpassen zodat het blauwje ledje ook gaat branden bij nieuwe email in thunderbird?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
http://usa.asus.com/notebook/s8200a/feature.htm
Aangezien je niet aangeeft welke laptop je hebt ga ik er even vanuit dat deze voor alle e-mailledjes van Asus geldt. Asus is daar wel redelijk universeel in :P
->Email Indicator
Indicates that there is one or more new email(s) in your email program's inbox. This function requires software setup and may not be currently configured on your Notebook PC. This function is designed for Microsoft email software only and may not work with email software from other companies.
Jammer, zo lijkt het...

[ Voor 3% gewijzigd door sanfranjake op 10-07-2005 10:28 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• dajuan
Kheb de L5000 GX, maar het zal inderdaad wel hetzelfde zijn voor elke asus laptop.. Jammer.

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Spit even de topics over de Asus M6N/Ne door, daar staat een aangepastte versie in van dat tooltje voor die LED. Die is aangepast dat hij wel werkt met Thunderbird.
Topics staan in het "Complete Systemen & Laptops" subforum.
Ik geloof dat het in deel 5 staat (van de 6).

• dajuan
ppl schreef op zondag 10 juli 2005 @ 14:28:
Spit even de topics over de Asus M6N/Ne door, daar staat een aangepastte versie in van dat tooltje voor die LED. Die is aangepast dat hij wel werkt met Thunderbird.
Topics staan in het "Complete Systemen & Laptops" subforum.
Ik geloof dat het in deel 5 staat (van de 6).
Kheb in al die topics gezocht op LED, thunderbird etc.. maar kan het niet vinden.

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Juan schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 11:50:
[...]

Kheb in al die topics gezocht op LED, thunderbird etc.. maar kan het niet vinden.
Hmmz, men opent deel 6 van "[ervaringen] asus m6..." en gebruikt de string "email" om het topic te doorzoeken. Vervolgens vind ik de volgende post: [rml]unconnected in "[ Ervaringen] Asus M6 N, Ne & R - Deel 6"[/rml]

Het tooltje heet dus chkmail en de link die daar staat gaat naar de aangepaste versie waarmee Thunderbird ook zou moeten werken.

• dajuan
Kheb nu die chkmail gedownload.. maar nu brandt dan email ledje altijd, als ik mn laptop opstart brandt het al en het blijft net zo lang branden totdat mn laptop weer uitgaat, maakt niet uit of TB open staat of niet, kan ik ergens nog wat veranderen waardoor ik het wel werkend zou kunnen krijgen?
Pagina: 1