Toon posts:

Visual C# Setup/Prereq start telkens webcam setup i.p.v. VC#

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik start de setup van Visual C# Standard 2003, en klik op Prerequisites. Dan wordt gevraagd om de Prerequisites CD. Die stop ik erin, en dan start automatisch "System Device Drivers Setup". Dat programma wordt door SysInternal's ProcessExplorer als InfUpdater van Logitech aangemerkt. Ik heb een webcam van Logitech (deze in Device Manager uitschakelen voorkomt niet dat "System Device Driver Setup" start). Na het vereiste opnieuw opstarten opent de Camera Wizard en krijg ik de melding dat de setup een succes was.

Als ik nu Visual C# Setup opnieuw start, vraagt ie weer om de Prequisites en start het hele verhaal opnieuw. Als ik die Logitech setup cancel gebeurt er niets meer, m.a.w. de Visual C# installatie is dan eigenlijk gestopt.

Normaliter start de installatie van Prerequisites (Frontpage Extensions, .NET SDK enz.) en daarna keer je weer terug naar de eerste CD en kun je Visual C# installeren, en dan aan de slag. Nu zit ik in een soort kortsluiting. Ik kan nergens iets vinden hierover. Heeft iemand een idee hoe dit kan gebeuren?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Krijg je in de eventlogs of in je scherm nog preciezere foutmeldingen?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Oh, niet gekeken in de Event Logs. Van alles geprobeerd, maar er zat niets anders op dan de Logitech programma's en drivers te verwijderen.

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Ik heb precies hetzelfde gehad, maar dan met de Epson scanner drivers. De oplossing zit 'm in het maken van een register wijziging. Op de een of andere manier staat er ergens in het register welk programma gestart moet worden als er een setup.exe gestart wordt. Dit was dus in mijn geval gewijzigd naar de executable van de Epson scanner. Ik weet helaas niet meer waar het precies staat in het register.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, het bizarre is, alles ging weer goed na het deinstalleren van de Logitech Programma's, en nu probeer ik zojuist ACDSee te installeren (hele PC opnieuw aan 't inrichten) en dan start ie de Adobe Reader 7 setup elke keer. Echt vreemd, het is dus niet één bepaald programma, het kan over tijd veranderen welk programma als het ware default wordt voor setup.exe

Ik ga ff zoeken of ik kan vinden welke sleutel dat dan is.

Verwijderd

Topicstarter
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Paths\setup.exe

Deze bevat de volgende waarden bij mij:
Default=C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Setp Files\RdrBig\ENU\setup.exe
Path=C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Setp Files\RdrBig\ENU\

Jammer dat ik niet meer kan zien of dat ook zo was met die Logitech software. Vreemde is overigens verder dat ik sinds de Adobe Reader installatie nog wel enkele andere installaties (ook van CD) heb gedaan, zonder problemen. Dus lijkt een combinatie van sommige programma's die niet goed opruimen na afloop van installatie, en sommige programma's die van deze registersleutel gebruik maken zonder te controleren of het wel de juiste gegevens bevat.

Ik denk dat ik de waardes voor die keys maar leeg maak dan.
Pagina: 1