Gigabyte B550 Aorus Pro, AMD Ryzen 5900X, Gigabyte RTX 3080 Gaming OC 10G, G.Skill DDR4 3600C16D-32GTZNC (2x16GB), Samsung 980 Pro
kon niks vinden, daarom vroeg ik het ook hier....
Gigabyte B550 Aorus Pro, AMD Ryzen 5900X, Gigabyte RTX 3080 Gaming OC 10G, G.Skill DDR4 3600C16D-32GTZNC (2x16GB), Samsung 980 Pro
ergens aan je kast vastmaken zodat die sowieso goed geaard is, bv om een schroefje van een casefan oid aan de binnenkant van je kast.
k thx
Weet niet meer waar het stond, volgens mij in het boekje........ ik heb zelf een tagan 480..... en ik heb die groundcable vast gemaakt op 1 van die gaten in het moederbord... de screwholes..... volgens tagan zou dat de stabiliteit verhogen....
Hier staat het:
http://www.pcreview.co.uk...aneous/Tagan_TG480-U22/2/
http://www.pcreview.co.uk...aneous/Tagan_TG480-U22/2/
Grounding Connector
A new one to me, I've never seen a PSU with a large earthing cable before. By connecting this to one of your motherboard mounting screws, the manual claims stray ripple across each rail will be reduced and give greater stability. I took them at their word and connected it.
Hmm...
Ik stond op het punt om een diplomatieke variant op 'UTFS/RTFM' te roepen, maar het is inderdaad op de site van Tagan zelf allerminst duidelijk. In de datasheet van die voeding staat:
Ben benieuwd - TS/Trax_Digitizer, wat staat er in de bijgeleverde handleiding over dat ding?
Ik stond op het punt om een diplomatieke variant op 'UTFS/RTFM' te roepen, maar het is inderdaad op de site van Tagan zelf allerminst duidelijk. In de datasheet van die voeding staat:
- meer nietAusgezeichnete GND/RTN-Schutzverbindung
Ben benieuwd - TS/Trax_Digitizer, wat staat er in de bijgeleverde handleiding over dat ding?
Oslik blyat! Oslik!
Bij deze:
User Manual version 4.2
voor de 430, 480, 530 en 580 watt U22 voedingen van Tagan.
P3, iets onder het midden:
User Manual version 4.2
P4, onderaan:8. Connect the RTN grouding cable connector (a thick cable) to one of the fixing screw-holes of your mainboard (the RTN/GND connections). Double-check, for contacts with nearby components and for short-circuit.
Note: this extra-thick RTN.GND cable is supporting not only the DC output by-ass current ground loop, but also reducing the ripple/noise and increasing the overall system stability.
Meer zag ik er niet over staan.An extra-thick GND/RTN cable in all tagan PSUs is supporting as well DC outbput by-pass groundloop for more stability, as well as reducing ripple/noice.
Wat een lading EngrishTrax_Digitizer schreef op maandag 11 juli 2005 @ 18:54:
Bij deze:
User Manual version 4.2
[...]
P4, onderaan:
[...]
Meer zag ik er niet over staan.
Dan is het zeker voor te stellen dat niet gelijk duidelijk is wat het doet (al staat wel helder genoeg hoe het aan te sluiten)
Oslik blyat! Oslik!
Ik had het niet eens gelezen...... ik was er gewoon vanuit gegaan dat dit aan de kast vastgemaakt moest worden en dat had ik dan in eerste instantie ook gedaan
Maar of het verschil (als dat er al is) merkbaar is betwijfel ik.
Pagina: 1