Ik heb dus nog een ruim 6 jaar oude PC staan die ik nog wel eens gebruik voor huiswerk e.d.
Maar ik wil er ook op kunnen gamen, en hij wordt nu onderand wel heel traag. Dit is wat er in men PC'tje zit:
• Kast: Award Winning Design Midi ATX
• Moederbord: Chaintech 686-BTM PII 233/450 MHz
• Processor: Intel PII SEC II 350MHz MMX
• Geheugen: 128 SDRam (100MHz) (2x 64MB)
• Videokaart: Diamond Viper V550, 16MB AGP Ret
• Hard-Disk: Seagate 6,5 GB Harddisk Ultra AT
• ???: Diamond Supra-Express 56IPRO PCI
Ik zou deze dus willen upgraden naar een AMD Athlon 2,4 en 512 MB geheugen. En verder nog betere videokaart en grotere harde schijf. Maar wat ik dus wou weten is of het wel mogelijk is om een oude PC te upgraden ipv een nieuwe kopen? En als je dus een proccesor en moederbord en cooler koopt kan het dan ook nog in die PC kast of moet je dan ook weer een nieuwe kast kopen?
Maar ik wil er ook op kunnen gamen, en hij wordt nu onderand wel heel traag. Dit is wat er in men PC'tje zit:
• Kast: Award Winning Design Midi ATX
• Moederbord: Chaintech 686-BTM PII 233/450 MHz
• Processor: Intel PII SEC II 350MHz MMX
• Geheugen: 128 SDRam (100MHz) (2x 64MB)
• Videokaart: Diamond Viper V550, 16MB AGP Ret
• Hard-Disk: Seagate 6,5 GB Harddisk Ultra AT
• ???: Diamond Supra-Express 56IPRO PCI
Ik zou deze dus willen upgraden naar een AMD Athlon 2,4 en 512 MB geheugen. En verder nog betere videokaart en grotere harde schijf. Maar wat ik dus wou weten is of het wel mogelijk is om een oude PC te upgraden ipv een nieuwe kopen? En als je dus een proccesor en moederbord en cooler koopt kan het dan ook nog in die PC kast of moet je dan ook weer een nieuwe kast kopen?