Ik weet niet zeker of het hier thuishoot, maar dit leek me het meest waarschijnlijk. Mijn vriendin heeft een Apacer Audio Steno BP300 (256 MB) MP3-speler die ik gebruiksklaar probeer te maken op haar PC. Probleem is echter dat XP weigert om het ding te herkennen. Het ding was ooit van mij maar daar deed ie t perfect.
De fabrikant levert uiteraard alleen Win98 drivers dus daar schiet ik niet veel mee op. Het betreft een PIII 800 bakkie met 128 MB RAM (niet ideaal, ik weet het maar dat staat er los van). XP herkent wel dat er een USB-apparaat voor massaopslag wordt aangesloten. Ik snap er in ieder geval niets meer van. Iemand wel?
normaal gesproken hoeft XP geen drivers te installeren voor flashbased mp3spelers. Maar hij staat wel in het apparaat beheer? komt er niet gewoon een extra schijfletter in de verkenner bij?
You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?
Schijfletter toewijzen bij schijfbeheer.
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
Wat verwacht je dat XP ziet dan?
Een MP3 speler?
D8 ut niet
Als het goed is zie je in Deze Computer een extra schijf staan.
Das de MP3 speler...
Daar dump jeje mp3 en klaaaaaaaaar
Een MP3 speler?
D8 ut niet
Das de MP3 speler...
Deze advertentieplaats is te huur!
RammY schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 19:46:
Een MP3 speler?
D8 ut niet
Das de MP3 speler...
Maffe reply. Tuurlijk herkent XP dat ding wel als MP3-Player. Dat staat immers in de firmware van het ding.
Je benadert hem als een extra schijf, dat klopt
Verwijderd
Hoeft niet hoor. Mijn Creative bitch wordt herkent als massa opslag schijf. Dus als USB stick. Ik zie nergens op mijn pc dat het om een creative gaat.AzzKickah schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 19:52:
[...]
Maffe reply. Tuurlijk herkent XP dat ding wel als MP3-Player. Dat staat immers in de firmware van het ding.
Je benadert hem als een extra schijf, dat klopt
Wat de TS kan nakijken of alle rechten wel goed staan. Heb ik ook een keer gehad met een digitale camera. Bleek dat hij geen gebruikers of hoofdgebruikers accepteerde. Was lekker vreemd. Kijk daar even naar.
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik al LANG gecontroleerd had op een extra schijfletter die er nog veel vanzelfsprekender, niet isRammY schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 19:46:
Een MP3 speler?
D8 ut niet
Das de MP3 speler...
edit: Hoe ken je een schijfletter toe aan iets wat niet eens volledig herkend wordt door XP?
Mijn vriendin heeft beheerdersrechten op haar PC, moet zoiets dan niet al automatisch goed gaan??
[ Voor 19% gewijzigd door fraQ op 10-07-2005 11:50 ]
Update: Ding nogmaals aangesloten, en deze keer ziet hij wel een extra driveletter (staat echter nog steeds als USB apparaat voor massaopslag en niet bij de naam van het ding), echter als ik op de driveletter dubbelklik wordt Deze Computer heel traag en krijg ik de melding dat er een schijf of ander gschikt medium in drive G: moet of dat er een I/O fout is.
Verwijderd
Wat nog niet door xp herkent is kun je niet toevoegen.fraQ schreef op zondag 10 juli 2005 @ 11:47:
[...]
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik al LANG gecontroleerd had op een extra schijfletter die er nog veel vanzelfsprekender, niet is
edit: Hoe ken je een schijfletter toe aan iets wat niet eens volledig herkend wordt door XP?
Mijn vriendin heeft beheerdersrechten op haar PC, moet zoiets dan niet al automatisch goed gaan??
Staan je mounted devices in het register wel goed. Dat er iets vervuild in staat.
hmm.. je zou ff kunnen proberen om dus alle USB hubs etc. uit het apparaat beheer te gooien.(mp3 speler uit de pc halen) Opnieuw op te starten. Al die dingen opnieuw te laten installeren, en dan die mp3 speler er weer in te drukken.fraQ schreef op zondag 10 juli 2005 @ 12:03:
Update: Ding nogmaals aangesloten, en deze keer ziet hij wel een extra driveletter (staat echter nog steeds als USB apparaat voor massaopslag en niet bij de naam van het ding), echter als ik op de driveletter dubbelklik wordt Deze Computer heel traag en krijg ik de melding dat er een schijf of ander gschikt medium in drive G: moet of dat er een I/O fout is.
Doet de mp3 speler het wel op een andere pc?
You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?
Pagina: 1