Toon posts:

On-line betalen

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal e-shops in PHP ontwikkeld. Nu zou ik graag willen dat men on-line kan betalen. Is er iemand die mij een duwtje in de rug kan geven?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Met creditcard ofzo? Check de site van bijvoorbeeld Bibit.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Grimli
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2023
PayPal? zie: http://pages.ebay.nl/paypal/

Kijk daar eens naar, ik denk dat je dan al een eind komt. En zoek zelf wat meer van tevoren, dit is niet echt de bedoeling van dit forum :)

Verwijderd

Topicstarter
Grimli schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 18:06:
PayPal? zie: http://pages.ebay.nl/paypal/

Kijk daar eens naar, ik denk dat je dan al een eind komt. En zoek zelf wat meer van tevoren, dit is niet echt de bedoeling van dit forum :)
Ja begrijp ik. Heb er naar gezocht. Alleen: iedereen roept wat... Ik ben iemand die niet graag opnieuw het wiel uitvindt! ;)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 18:07:
[...]

Ja begrijp ik. Heb er naar gezocht. Alleen: iedereen roept wat... Ik ben iemand die niet graag opnieuw het wiel uitvindt! ;)
Er zijn verschillende organisaties die de betalingen voor je kunnen regelen. Een paar daarvan zijn hierboven genoemd. Welke interessant zijn hangt sterk af van de betalingsmethoden die je wilt ondersteunen, de omzet enz enz. Dit kan dus een opsom topic worden maar daar hebben we toch eigenlijk Google voor. (En wie tegenwoordig nog een webshop zelf programmeert is toch al bezig met het wiel opnieuw uit te vinden :) )

Maar voor internationale sites met niet al te veel omzet is Paypal redelijk aantrekkelijk (lage vaste kosten), voor goedlopende Nederlandse sites zijn bedrijven al bibit interessanter.

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-04 10:36

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:58
Sorry , maar met zo'n karige topicstart kunnen we dit topic niet toelaten.
Er zijn verschillende duwtjes in de rug die je jezelf kan geven, als je zelf eerst eens wat moeite doet om een en ander op te zoeken.

https://fgheysels.github.io/

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 18:07:
Dan zit je toch verkeerd in een subforum waar men continu nieuwe prototypes van wielen uitvindt. ;) Programming & Webscripting gaat over zelf programmeren. :) Verder had je vast wel iets zelf gevonden. Wat voldeed daar niet aan en waarom niet? Steek volgende keer eens iets meer moeite in je topicstart. Sowieso heb je niet erg veel moeite gedaan om tot een oplossing te komen, want als ik je letterlijke topictitel in de search invul krijg ik meer dan genoeg bruikbare topics, om van Google nog maar niet te spreken. Daarom gaat je topic dan ook op slot.

Daarnaast: Kijk eens naar je postgeschiedenis. Je opent veel topics, maar reageert nooit eens in topics van anderen. Je bent daartoe natuurlijk niet verplicht, maar realiseer je wel dat er hier mensen rondlopen die niet reageren in topics van zogenaamde "helpdeskers", waardoor je in je eigen topics waardevolle replies misloopt. Probeer eens zo sociaal te zijn om ook eens een ander te helpen. :)

Nog een laatste noot: lees *** Over topictitels in P&W - lezen voor topic openen!!! *** even door. Je topictitel laat nog wat te wensen over. :)

[ Voor 0% gewijzigd door NMe op 09-07-2005 18:26 . Reden: ik ben nog steeds traag :P ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je bent trouwens al vaker op je magere topicstarts gewezen. Check je mail maar even.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.