Ik heb een HP Pro Curve 420 wireless AP. In mijn desktop zit een Qtec wireless adapter. Het AP staat netjes aan en mijn Pc ziet ook het netwerk en het SSID. Of ik nou WEP aanzet of helemaal geen encryptie, als ik wil connecten krijg ik een continue "cannot connect to network" . Volgens de WLAN Monitor ontvang ik wel data van het AP maar er wordt niets transmitted.
Heb ook WPA geprobeerd maar dan moet ik eerst een update van de Wifi kaart installeren maar als ik dat doe crash mijn pc meteen (een andere pc ook overigens). Dus ik dacht dan maar WEP...
Heb netjes 4 x een 128 bit WEP key ingesteld op de AP en op de Wifi Kaart maar krijg het niet voorelkaar. Waar ik moet ik opletten que instellingen wat er nog aan de hand zou kunnen zijn?
event log zegt:
Jul 09 16:16:10 Warning: 802.11g:Station Failed to authenticate (unsupported algorithm): 00-03-2f-24-8c-ac.
Ik heb de wep keys met een generator aangemaakt
Heb ook WPA geprobeerd maar dan moet ik eerst een update van de Wifi kaart installeren maar als ik dat doe crash mijn pc meteen (een andere pc ook overigens). Dus ik dacht dan maar WEP...
Heb netjes 4 x een 128 bit WEP key ingesteld op de AP en op de Wifi Kaart maar krijg het niet voorelkaar. Waar ik moet ik opletten que instellingen wat er nog aan de hand zou kunnen zijn?
event log zegt:
Jul 09 16:16:10 Warning: 802.11g:Station Failed to authenticate (unsupported algorithm): 00-03-2f-24-8c-ac.
Ik heb de wep keys met een generator aangemaakt
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2005 17:52 ]