Toon posts:

Laptop crashed na minuten gamen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
specs:
HP pavillion Ze4417ea
ati radeon mobility 64 mb
win XP sp 2
standaard videodriver van hp

Ik heb een HP pavillion ZE4417ea met ingebouwde ati radeon U1 mobility videokaart. Sinds kort crashed mijn laptop na enkele minuten gamen, omdat ie zo heet word.
- Laptop word heet
- fps droppen snel
- crash!

Ik heb niets verandert, geen andere drivers geinstalleerd helemaal niets. Wat zou het kunnen zijn?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2005 17:02 ]

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Stofophoping? Vaak kun je wel makkelijk het fannetje losmaken uit de bodem en kijken of er stof de werking daarvan blokkeerd.

Misschien draait de fan überhaupt niet meer?

Verwijderd

Topicstarter
De fans draaien gewoon. Dat had ik al gecontroleerd.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn laptop ff uit elkaar halen om te kijken of er veel stofophoping in zit, maar het lukt niet echt. De bovenste helft, waar de keyboard op zit lijkt ergens in het midden nog vast te zitten aan het onderste gedeelte waar de rest van de hardware zit. Dus die twee helfden krijg ik niet van elkaar,.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 17:27:
Ik wil mijn laptop ff uit elkaar halen om te kijken of er veel stofophoping in zit, maar het lukt niet echt. De bovenste helft, waar de keyboard op zit lijkt ergens in het midden nog vast te zitten aan het onderste gedeelte waar de rest van de hardware zit. Dus die twee helfden krijg ik niet van elkaar,.
Je moet ook niet van bovenaf werken denk ik. Vaak is het compartiment met de fan met een stuk of drie schroeven van onderen wel te benaderen.

Verwijderd

Topicstarter
Bij mijn laptop helaas niet.

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-07 14:20
Zit de netstroom erin? Want zodra de kabel van netstroom uit de laptop gaat halveert de CPU zijn snelheid (om zo accu te sparen) met spellen krijg je dan ook baggere FPS ineens.. Had ik eerst ook.. Laadt ie wel goed op enzo?

Verwijderd

Topicstarter
netstroom zit er altijd in :)

p.s. ik heb een document toegestuurd gekregen van iemand, waarin staat uitgelegd hoe alles te demonteren etc.

Verwijderd

Topicstarter
Na alle fans nagekeken te hebben etc. crashed mijn laptop nog steeds. Ik zal 'm zo eens compleet formatteren, bios resetten enzo.
Pagina: 1