You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Ik vond het al een drama zo'n ding erop te krijgen want dat ding zuigt stof op ofzo.. vreselijk! Het opdrogen heb ik versneld met een stofvrij doekje en dan maar snel op je display plakken (en nog recht krijgen ook). Drama's
Ik heb het eens met een andere screenprotector geprobeerd,
maar mijn conclusie was dat het eigenlijk niet te doen is.
Er komt altijd weer stof op...
Dus heb ik maar een nieuwe gekocht.
maar mijn conclusie was dat het eigenlijk niet te doen is.
Er komt altijd weer stof op...
Dus heb ik maar een nieuwe gekocht.
Een screenprotector aanbrengen doe je uiteraard in de douche met een stromende warme douche. Uiteraard sta je er dan niet onder (voor de lolbroeken). Je hebt dan amper tot geen stofdeeltjes in de lucht.
Verwijderd
ik maak mijn screenprotector voor de psp schoon met plakband. het lijkt mij dat deze screenprotector hetzelfde idee is. je moet van zo'n brede rol doorzichtig plakband een stuk op je screenprotector plakken en dan een paar keer er af halen er weer erop doen. als het goed is gaat stof + vingerafdrukken er dan vanaf.
Multi foam, ook fijn tegen die nicotine plekken op je beeldscherm
Windows 7 - There Haven’t Been This Many Leaks Since Watergate
Gewoon onder de kraan afspoelen en in de badkamer (met dampende douche) met een fohn drogen. Kalkvlekjes krijg je echt niet zo gauw hoor.
Ik krijg het echt niet voor elkaar he.. dit is al mijn tweede protector en elke keer weer die *piep* luchtbellen die er niet uit willen... alles al geprobeerd, krijg er echt de ziekte van!
Als je gewoon een tijdje wacht gaan de luchtbellen er vanzelf ondervandaan. Je kunt ze een beetje helpen door ze met een pasje naar de zijkant te vegen. Pas als ze er na een week nog onder zitten, gaan ze waarschijnlijk niet meer weg.R8dical schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 19:24:
dit is al mijn tweede protector en elke keer weer die *piep* luchtbellen die er niet uit willen
Ligt er aan waar in Nederland, Limburg sukte vroeger als het ging om kalkhoudend wateruiterlix schreef op zondag 10 juli 2005 @ 19:02:
Gewoon onder de kraan afspoelen en in de badkamer (met dampende douche) met een fohn drogen. Kalkvlekjes krijg je echt niet zo gauw hoor.
Heb gister ondervonden dat wanneer je de protector in bronwater schoonmaakt deze een stuk schoner wordt en dat je bij het drogen geen kalkvlekjes krijgt.
goeie tips!! Ga het vandaag proberen. Heb ook een screenprotector voor m`n touch cruise gekocht, maar er zit meer stof onder m`n screenprotector dan erop.
Pagina: 1