Quiz maken op DVD; welke software? *

Pagina: 1
Acties:

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-08 17:39
Hallo,

We willen een quiz maken die op een dvd staat voor iemand zijn verjaardag. Er moeten dan meerkeuze vragen inkomen die je kan selecteren. Bestaat er software om zoiets te maken? Of is het helemaal niet mogelijk?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Dat kun je al met html/javascript maken lijkt me. Of Flash, of iets dergelijks.
Wat had je zelf al bedacht en opgezocht?

Rail Away!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-08 17:39
Het moet op een dvd komen. Dan lijkt me niet dat het mogelijk is om het in html/javascript te maken. Het moet op de tv komen.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wel een aardige vraag; maar hoezo zou er er met een standaard menu niet uitkomen? Welke software heb je al geprobeerd? :) Ik pas ook je topictitel even aan

dvd quiz > Quiz maken op DVD; welke software? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:40
In elk geval 1 tip, mocht je software vinden die genoeg menu's kan maken, houd voor jezelf op papier bij hoe de antwoorden lopen.
In het ergste geval (dus wanneer je n keuzes hebt en aan het einde het puntenaantal wilt geven) moet je (n#vragen-1) menu's maken.
Ik denk dat het beste is om gewoon 1 pad te maken door de menu's waarbij je bij de eerste de beste fout dus "af" bent.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)