Toon posts:

Acer 1511 LMi toetsenbord error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn laptop toetsenbord is naar de klote. Ik krijg telkens andere toetsen dan ik intyp.

Ik heb hier gezocht en iedereen gooit het op de driver alleen ik heb mijn laptop er gisteren speciaal voor geformateerd maar nog steeds gebeurt het!

Het rare is dat het steeds willekeurig gebeurt. De ene keer wel de andere keer niet, ik heb zojuist mn computer opgestart en mn outlook geopend, ik begin een mail te typen en voila het is weer zo ver!

Zou dit hardwarematig iets kunnen betekenen?

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Ga eens hier naar toe:
Control Panel > Regional and Language Options > tabje Languages > Details...
Je komt nu in een popup venstertje "Text Services and Input Languages". Normaal gesproken heb je hier zoiets staan:
  • English (United States)
    • Keyboard
      • United States-International
De taal van het eerste item kan ook op Nederlands staan. Het gaat er alleen om dat je één keyboard inputtype heb, dat USA International is, dit is de standaardlayout voor eigenlijk alle toetsenborden in Nederland wat waarschijnlijk ook die van jou is. Zorg dus dat deze er staat en dat je alle anderen weggooit. Dan kan Windows niet meer van layouts wisselen zodat je als het goed is altijd de correcte inoer hebt.

Dit lijkt mij dat het probleem is.

Verwijderd

Topicstarter
[img=http://img76.imageshack.us/img76/8593/voorbeeld18ku.jpg]

[img=http://img76.imageshack.us/img76/3894/voorbeeld24xd.jpg]

Dat heb ik. Wat mag er weg dan?

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2005 19:14 ]

• wacko
Ik zou Engels in z'n geheel weghalen, en bij Nederlands (Nederland) de keyboardlayout Nederlands weghalen. Dan hou je dus alleen: "Nederlands (Nederland) | Toetsenbord | Verenigde Staten (Internationaal"

Trouwens, de tag voor plaatjes is
[img]url[/img]
en niet
[img=url]
:)

[ Voor 22% gewijzigd door wacko op 09-07-2005 20:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
wacko schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 20:03:
Ik zou Engels in z'n geheel weghalen, en bij Nederlands (Nederland) de keyboardlayout Nederlands weghalen. Dan hou je dus alleen: "Nederlands (Nederland) | Toetsenbord | Verenigde Staten (Internationaal"

Trouwens, de tag voor plaatjes is
[[url=url]afbeelding[/url]]
en niet
[img=url]
:)
Thanks, heb het weggehaald. Wat betrft die image, ja sorry, had het ze in Image Shak geladen en daar die link geknipt en geplakt, maar werkte allemaal niet echt, ligt aan mij, dus deed ik het zo maar! :)

• wacko
En is je probleem nu opgelost? Dat kan nog nuttig zijn voor de volgende persoon met hetzelfde probleem die dit topic vindt :)

Verwijderd

Topicstarter
wacko schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 21:15:
En is je probleem nu opgelost? Dat kan nog nuttig zijn voor de volgende persoon met hetzelfde probleem die dit topic vindt :)
Yep, is opgelost. Heb er geen last meer van! En nu hopen dat het zo blijft! :*)
Pagina: 1