Toon posts:

hoeveel geheugen kan de Minolta s404 aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al een tijdje zitten zoeken naar de uitkomst zowel op internet als hier, maar ik kan het niet vinden. de resultaten zijn zo oud dat toen mogelijk de grotere versies nog niet bestonden.

iemand hier ervaring mee?

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik had je bijna hier heen gestuurd met de mededeling 'zoek je model op, en lees de FAQ', maar ik zie nu ook dat het van 31 januari 2003 is :+

[ Voor 26% gewijzigd door Resistor op 09-07-2005 14:34 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-01 00:14

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik zou zeggen ga naar een zaak die geheugenkaartjes voor jou camera verkoopt en vraag of je er een paar uit mag proberen. Dan zie je vanzelf wel tot waar die pakt.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-01 15:23

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Hier verkopen ze iig een 1GB kaartje dat ze ook voor de s404 aanbevelen. En ook bij Yahoo staat een 1GB bij de aanbevolen accesoires. Ik weet, je kunt je er niet blind op staren, maar het is iig iets.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:17

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

In compactflash zit de geheugencontroller ingebouwd, dus dat je camera oud is maakt niet uit. Er past alleen CF1 in, en dat is tot een paar GB te krijgen. Lijkt me wel genoeg :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Topicstarter
dank u allen voor de snelle en complete uitleg.

ik zal als ik een geheugenkaart heb gekocht aangeven of een 1gb kaart ook daadwerkelijk werkt
Pagina: 1