Raptor gaming M2 muis (2400dpi), ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• Roenie1
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-01 01:25
Kwam ik toch zomaar ff een vreemde eend in de bijt tegen, en ik weet niet wat ik ervan moet denken:

http://www.caseking.de/sh...h=31_161&products_id=3106
http://www.raptor-gaming.com/eng/index_en.html

Ik heb een paar reviews gelezen, waarvan lovende en (een) negatieve. Bij die negatieve ging het over de precisie van de muis, die lang niet overeen zou komen met 2400dpi, maar eerder 400 of 800dpi. Toch waren de andere reviews er positief over, en er is aan veel dingen gedacht, zoals 8 knoppen, verwisselbare gewichtjes en 2 setjes extra muisvoetjes, maar waarom ik in deze muis geïnteresseerd ben? De vorm, ik hou wel van zo'n soort vorm, en tegelijkertijd ben ik meestal niet zo weg van de vorm van de Logitech MX en Razer muizen.

Er loopt een topic over de MX518 vs Razer DiamondBack, en beide hebben zo hun nadelen. Ik gebruik nu een wat versleten MX500, (hiervóór een Boomslang 2000), en zit te kijken welke de opvolger van mijn MX moet gaan worden.

Vandaar, dat ik benieuwd ben of er mensen zijn die ervaring hebben met de Raptor Gaming M2.
Is het een goed alternatief voor de Razer, maakt hij zijn dpi-claim waar?

[ Voor 44% gewijzigd door Roenie1 op 09-07-2005 14:55 ]

• Roenie1
Helemaal niemand? :(

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

heb er geen ervaring mee ;)
maar als ik zo kijk is ie vrij hoog ? of zie ik dat verkeerd ?
en er staat dat ie voor rechtshandig gebruik is, terwijl die inkeping waar je duim meestal komt aan de rechterkant zit ?
toen ik een muis zocht ben ik naar MM gegaan en daar hebben ze een hoop muizen naast elkaar liggen.
daar heb ik verschillende muizen geprobeert en degene gekozen die het lekkerste in me hand ligt.
en niet welke de meeste knoppen had want die gebruik ik toch niet, heb kollenschoppen en dan druk ik telkens per ongeluk op een knop.
bij mij kwam toen de razer viper als lekkerste naar voren.
maar zoals ik zei je zou moeten kijken of je hem ergens kan bekijken en gebruiken.
dan weet je of je hem lekker vindt ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Roenie1
[quote]chucky666 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 09:48:
en er staat dat ie voor rechtshandig gebruik is, terwijl die inkeping waar je duim meestal komt aan de rechterkant zit ?
Die inkeping is voor je pink om op te rusten.
maar zoals ik zei je zou moeten kijken of je hem ergens kan bekijken en gebruiken.
dan weet je of je hem lekker vindt ;)
Denk niet dat ze het waarderen als ik er een hap uit neem.

Even serieus:
Geen slecht idee... maar deze zal je echt niet in de winkels zien liggen, vrees ik. Alleen de MS / Logitech muizen en als je mazzel hebt een Razer...

[ Voor 7% gewijzigd door Roenie1 op 11-07-2005 11:45 ]

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

[quote]Roenie1 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 11:43:
chucky666 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 09:48:

Even serieus:
Geen slecht idee... maar deze zal je echt niet in de winkels zien liggen, vrees ik. Alleen de MS / Logitech muizen en als je mazzel hebt een Razer...
ik weet niet hoe lang die al uit is ?
maar bij de MM hebben ze zoals ik al zei heel veel muizen liggen die je kan proberen.
en dit zijn niet alleen MS/Logitech muizen, hoewel deze natuurlijk wel het grootste deel uitmaken.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(