Need driver :(

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:08
Kan iemand mij een driver leveren voor een PCI SiS 6202 Graphic card en weet iemand misschien of ik die dan kan gebruiken om een 2e monitor op aan te sluiten?

De driver voor WinXP kan ik nergens vinden en mss hebben jullie wat meer geluk, alvast bedankt.

Inventaris - Koop mijn meuk!

Verwijderd

Een zoektocht op google levert de volgende resultaten op:

http://www.google.nl/sear...rg.mozilla:en-US:official

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

al gekeken op www.driverguide.com?
Krijg ik 46 resultaten, zit vast wat tussen.

• chaoscontrol
ja tuurlijk heb ik op driverguide.com gekeken alleen geen WinXP drivers :o
en google zelfde verhaal :o

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

werken de drivers voor windows2000 niet? vaak werken deze goed met xp.

Verwijderd

kijk dan nog es goed.... :+

• jealma
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

jealma

Jesus is Lord!

(overleden)
probeer maar eens een windows 2000 driver, werkt in de meeste gevallen wel.

Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome

Verwijderd

Kun je misschien niet beter een nieuwe PC kopen want als dat nog een PCI videokaart is kan dat niet veel goeds zijn.
Nou weet ik niet waarvoor je hem gebruikt maar games kun je er niet echt op spelen lijkt me dus is een driver ook niet echt van belang en kun je net zo goed een nieuwe PC kopen ;)

• Schapie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02-2025

Schapie

Bleh...

Ik vind het een beetje onzin om te zeggen als het om een pci videokaart gaat meteen maar te roepen om een nieuwe pc te kopen. Vaak kunnen dit soort kaartjes nog wel gebruikt worden als uitbreiding op een agp kaart of als videokaart in een server oid.

Ook neem ik aan dat de ts ook weet dat met deze kaart de nieuwste spellen niet te spelen zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Schapie op 09-07-2005 14:23 ]

No signature found

• chaoscontrol
noep?
Ik gebruik die kaart om te kijken of ik er dual monitor mee kan doen :/

ik heb een p4 3.8 lijkt me snel genoeg en een x700 maar die pci kaart is om te kijken in me server...
btw ik heb maar 1 win2000 driver gevonden op driverguide en die ga ik ff proberen. bedankt :)

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 14:18:
Kun je misschien niet beter een nieuwe PC kopen want als dat nog een PCI videokaart is kan dat niet veel goeds zijn.
Nou weet ik niet waarvoor je hem gebruikt maar games kun je er niet echt op spelen lijkt me dus is een driver ook niet echt van belang en kun je net zo goed een nieuwe PC kopen ;)
offtopic
Aan deze post heeft de TS niks,post dan niks en zeker geen onzin :(

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-07 00:01
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 14:18:
Net of iedereen ter wereld spellen speelt ;(
:'(

edit: had de verkeerde gequot 8)7

[ Voor 51% gewijzigd door mrFoce op 09-07-2005 14:28 ]

• chaoscontrol
de win2k driver werkt niet :(
hetzelfde geld voor de nt drivers en 98 drivers :/

ik ben zelfs zo desperate dta ik een win95 driver wilde proberen maar me vriendin hield me tegen :)

Verwijderd

chaoscontrol schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 14:28:
de win2k driver werkt niet :(
hetzelfde geld voor de nt drivers en 98 drivers :/

ik ben zelfs zo desperate dta ik een win95 driver wilde proberen maar me vriendin hield me tegen :)
Dat doet ze dan goed, want een w95 driver gaat never nooit op XP werken.. Mag ik vragen hoe je hebt gepropbeerd die W2K driver in WXP werkend hebt getracht te krijgen?

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Misschien kan dit helpen: Unknown Device Identifier 4.00
Identify unknown devices not recognized by Windows in your system especially after you reinstall your system and cannot figure out what all those yellow question mark labeled devices really are. Help you search for workable drivers on the Internet and contact hardware manufacturer or vender directly. Driver backup is optional after you have all your device drivers installed. USB 1.1/2.0 Device, IEEE 1394 Device, ISA Plug and Play Device, AGP Bus Device and PCI Device can all be identified. Driver backup is optional. English and French interfaces.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• chaoscontrol
handmatig in apparaatbeheer dan zegt ie dat er een probleem is bij het starten van het apparaat :/

btw, de kaart werkt wel want hij ziet hem en in een andere bak deed ie het, alleen driver vergeten te redden :/

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Dit is een beetje een geval van 'als jij het niet kan vinden kunnen wij het ook niet vinden'. Daarnaast zijn de titel en openingspost niet echt zoals het hoort, dicht dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.