laptop schakelt uit in niet windows omgeving

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-10 21:28
Als ik in een niet windows omgeving iets doe ( windows installen, ghost image maken) schakeld de laptop zichzelf uit.
Vroeger toen ik windows instalde ging dit gewoon in 1x goed, nu heb ik het sinds gisteravond geprobeerd maar lukte maar niet (ging telkens uit) vanochtend eindelijk gelukt)

Ik zou niet weten waar dit aan ligt, ik heb ook geprobeerd om er een ventilator bij te houden maar heeft geen zin. Hij wordt iig minder warm dan wanneer ik een film bewerk ofzo en dat gaat ook gewoon goed terwijl ie daar ook erg warm wordt.

Het is een acer laptop van een jaartje oud

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
niemand die mij kan helpen? Moet ik em in een ander topic zetten?
Zal ik dan terug naar de winkel moeten hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:38
en als je wel in een windows omgeving zit is alles goed?

kun je dat controleren? Je installeert windows dus er staat nu geen besturingsysteem op neem ik aan, dus je laptop kan ook gewoon naar de klote zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
en met een boot cd dan? (BartPE of I Have The PassWord)
Blijft je laptop dan wel gewoon draaien? Kan zijn dat je laptop geen eigen installatie's accepteert... zo hebben wij een Packard Bell gehad die het weigerde om Win95 te installeren, terwijl de cd wél erbij zat! Alleen recovery werkte....

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
ik heb na tig keer proberen windows er wel opgekregen. Nu doet ie het ook gewoon weer.
Maar ik wil nu ik alles heb geinstald een ghost image maken. In een niet-windows omgeving (geloof ik)

Hij begint er gewoon aan maar na een tijdje schakelt de laptop zich toch weer uit.

Zelfde verhaal bij het installeren van windows via de bijgeleverde acers disks of een windows cd. Begint gewoon maar na een tijdje schakeld hij zich uit.

Vroeger werkte het wel gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
ook als ik in de bios zit schakeld de laptop zich na een tijdje uit. ??? Echt vaag...

edit:

nou het is gefixt. Lag waarschijnlijk aan de warmte/benouwdheid op zolder. Ik zette de laptop beneden en alles werkte feilloos in 1x.

[ Voor 48% gewijzigd door Flipm0de op 10-07-2005 20:52 ]

Pagina: 1