Toon posts:

[XPHome][98Se] Internet Connection Sharing

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal! :)
Ik heb een Crossoverkabeltje gelegd tussen Win98Se en Win xp home. Nu heb ik dus internet op me 98 pctje :D
Enkel als ik op dat 98 bakje wil inetten, dan moet er op xp een persoon aangemeld zijn.
Is er geen mogelijkheid dat er dan niemand aangemeld moet zijn, en dat er gewoon het 'klik op gebruikersnaam om verder te gaan' scherm blijft staan?
Ik heb internet via een USB ADSL modem.

Bedankt,

Stijn die graag op zijn kamer wilt inetten

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Ik zou zeggen probeer het eens met de procedure die je op deze pagina kunt nalezen, wellicht dat dat je probleem oplost:
http://www.michna.com/kb/WxIcsWithoutLogon.htm :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt hiervoor :)
Maar 1 probleem: De ADSL Modem Driver is nog niet geladen, en dus is me modem niet actief, heb je hier ook een oplissing voor?:$

Bewerk: Kun je me misschien ook even uitleggen hoe ik de Gast account bij de administrators zet? 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2005 14:18 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zou met ics gewoon moeten werken. En een gebruiker aan een groep toevoegen is natuurlijk zo gevonden ;) Al is guest aan Administrators toevoegen niet echt een elegante oplossing en zie ik dat ook nergens in guides staan. In je topic zie ik niet terug wat je hebt geprobeerd om dit op te lossen. Normaal moet het gewoon zonder aangemelde user ook werken. Kijk daarvoor even in Hoe deel ik Internet ? :) Lees ook Algemene gedragsregels (Netiquette) eens door.

[ Voor 14% gewijzigd door sanfranjake op 09-07-2005 15:20 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.