Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

altijd werkende windows-wachtwoorden

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
in het verleden heb ik welles gelezen dat met elke windows-xp systeem
bepaalde wachtwoorden altijd werkten om mee in te loggen..
Wachtwoorden waren zoiets als: 007,superadministrator, opensesame etc.
Nou zou zoiets allang verhlopen zijn met niewere service-packs denk ik.

Maar

1. Ik weet niet welke service pack ik al heb geinstalleerd (1 of 2)
Hoe kan je dat zien?
2. wat waren die wachtwoorden (die alltijd werkten) dan precies?
Dan kan ik gelijk testen of ze bij mij werken (of liever niet natuurlijk) Ik heb nl.
me windows ingesteld met wachtwoord bij bootup.

Dank.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2005 01:53 ]

Verwijderd

Ik hoop dat je begrijpt dat we hier niet meewerken aan het inbreken op welk account dan ook? Ook al is het je eigen PC, dat kunnen wij niet controleren, en dit forum moet vooral geen knowlegde base voor het kraken van accounts worden.

Je kunt je windows versie + eventuele service packs zien in bijvoorbeeld Control Panel / System.

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 18:22
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 01:59:
Ik hoop dat je begrijpt dat we hier niet meewerken aan het inbreken op welk account dan ook? Ook al is het je eigen PC, dat kunnen wij niet controleren, en dit forum moet vooral geen knowlegde base voor het kraken van accounts worden.

Je kunt je windows versie + eventuele service packs zien in bijvoorbeeld Control Panel / System.
Dat is 1:)

2 komt dan van mij:

Windows XP bevat geen standaard 'master' password!, dus dit hele verhaal gaat niet door..
Ik denk dat je het heb over BIOS paswoorden!, daarvoor bestaat wel een lijst met 'default' wachtwoorden die gebruikt worden bij RMA procedures door de fabrikant. Echter ook door 'andere' mensen natuurlijk die het 'misbruiken'

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Voor het omzeilen van beveiliging zit je op het verkeerde forum. Lees Het algemeen beleid #security nog eens goed door. :)

Signature

Dit topic is gesloten.