Toon posts:

[SA] blauwe films met alle divx spelers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
(weet niet zeker of dit topic hier wel hoort, denk het wel)

Probleem : Alle films (divx, xvid, etc.) die ik op mijn laptop afspeel met de spelers die ik heb (media player, bsplayer, divxplayer, winamp 2.95) worden zeg maar in het blauw afgespeelt. Blauwe gezichten vooral. Terwijl de films op vaste pc wel goed te zien zijn. Op mysterieuze wijze deed dit probleem zich voor, van de 1 op de andere dag ...

Opties bij langs geweest : GoT search en Google search geprobeert, codecs geprobeert, updates van software, virusscanners (antivir en online scanner van symantec), ccleaner gedraaid.

Wie? :P

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:07

makje

Professioneel prutser

En als je eens VLC probeert? Dit programma kijkt niet naar de codecs die al op je pc zijn geinstalleerd en misschien het probleem geven, maar kijkt alleen naar zijn eigen codec.

9800x3d

Verwijderd

Topicstarter
ook nie...

denk dat ik systeemherstel ga doen :O
en anders nieuwe install...

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 01:51:
(weet niet zeker of dit topic hier wel hoort, denk het wel)

Probleem : Alle films (divx, xvid, etc.) die ik op mijn laptop afspeel met de spelers die ik heb (media player, bsplayer, divxplayer, winamp 2.95) worden zeg maar in het blauw afgespeelt. Blauwe gezichten vooral. Terwijl de films op vaste pc wel goed te zien zijn. Op mysterieuze wijze deed dit probleem zich voor, van de 1 op de andere dag ...

Opties bij langs geweest : GoT search en Google search geprobeert, codecs geprobeert, updates van software, virusscanners (antivir en online scanner van symantec), ccleaner gedraaid.

Wie? :P
Ik heb een zelfde soort probleem en bij mij ben ik erachter gekomen dat het bij mij aan de Geforce drivers ligt, ik heb er vanaf 77.72 last van daar voor niet, ik draai nu 80.12 en heb er nog last van.
Maar het lijkt mij dat het bij jou wat anders is aangezien het uit het niets kwam :)
Heb ook alle codecs geprobeert, verschillende spelers en verschillende bestands formaten.

Alle kleuren worden bij mij versterkt en ook de omringende pixels worden met die kleur "Versterkt"

/edit wou net even een Screenshot maken maar prnt scrn captured alles behalve het beeld van de video

Smiling as the shit comes down...

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 19:39

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

maar prn scr pakt alles behalve de video
[OT]Dat komt omdat video in een overlay wordt weergegeven 8)7 ;)

Maar vaag probleem zeg... Ik zou helaas geen oplossing weten. Gamma bijstellen heb je al geprobeerd?

[ Voor 15% gewijzigd door ElCondor op 11-07-2005 10:58 ]

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Verwijderd

Topicstarter
Dat ga je niet meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenen! |:( Okay let op :

Op 1 of andere manier is het dus vanzelf gegaan, maar ik heb na de opmerking van ElCondor gekeken naar de instellingen van m'n S3 video props in Beeldschermopties. S3Overlay stond onwijs hoog, dus ik druk hem naar de standaard en klaar is kees!

Hoe kan het in godsnaam dat standaardinstellingen zomaar ineens veranderen? Dat is toch onmogelijk?

Maar goed, ik kan weer films kijken :+

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 19:39

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

O-)

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Pagina: 1