Toon posts:

[BF2] Spel geeft direct bij opstarten een error*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iedere keer als ik het spel wil starten krijg ik de volgende error.

Heb nieuwe drivers gedownload en heb hem 4 keer opnieuw geinstalleerd. Ik blijf de error krijgen.

Iemand idee waar het aan kan liggen?

Afbeeldingslocatie: http://www.absurdoz.nl/Rob/fout.jpg

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Aan alles, wat voor error is het eigenlijk? :?

Verwijderd

Topicstarter
Ja geen flauw idee. Hier misschien om het te verduidelijken.

Afbeeldingslocatie: http://www.absurdoz.nl/Rob/fout2.jpg

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 14:51
wat je mss eens kan proberen is om een nocd patch te gebruiken dat kan soms wel eens wat uitkomst bieden met dit soort problemen, niet altijd maar af en toe wel.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 18:22
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 00:44:
Iedere keer als ik het spel wil starten krijg ik de volgende error.

Heb nieuwe drivers gedownload en heb hem 4 keer opnieuw geinstalleerd. Ik blijf de error krijgen.

Iemand idee waar het aan kan liggen?

[afbeelding]
Kan ook te maken hebben met het Overclocken van je PC!!
Is je pc overgeklokt ?, zoja terugklokken naar DEFAULT SPEEDS!! en nogmaals proberen..
Had eenzelfde probleem namelijk, alle spellen runde goed, maar kreeg 'random' zulke crashes als jou en dat lag dus aan het feit dat mijn geheugen te ver was overgeklokt. Terwijl windows dus stabiel erbij bleef, gingen de spellen raar doen

Verwijderd

stukie van mezelf bij battlefield topic 10 ik had ook daemon tools draaien en die is er nu ook af
Is er nog iemand met het crash naar desktop probleem na het instaleren van patch 1.01. en heeft hier een oplossing (of aanwijzing voor het oplossen) voor.
De boven goemde oplossing van Agscorus heeft voor mij niet geholpen. (bedankt voor de hulp sofar)
Het enige wat ik misdaan kan hebben is geprobeert te hebben om een nocd exe toe te passen, die niet werkte (veel chrashes). Waarna ik de orginele BF2.exe weer terug heb gezet.

Laat maar ik heb hem opnieuw geinstaleerd en nu doet ie het wel was wel effe zweten
en die oplossing van Agscorus was
Voor de mensen die niet in het spel komen en gelijk naar de desktop worden gegooid, dit is de oplossing:

Ga naar X:\Games\Battlefield 2\mods\bf2\Settings\
Open hier VideoDefault.con, en wijzig renderer.allowAllRefreshRates 0 naar renderer.allowAllRefreshRates 1.

Het heeft in ieder geval voor mij gewerkt, ik heb het spel ook op 1280x1024 draaien.

Verwijderd

Topicstarter
Dat laatste werkt niet. Ik heb wel mijn videokaart over geclocked. Ik zal vanmiddag even alles op default zetten en nog eens testen.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:35

Yucko

One clown to rule them all !

Heeft niets met overklokken te maken, want ik heb 't ook wel eens (dus niet altijd) en ik draai alles @ standaard speeds.

[ Voor 16% gewijzigd door Yucko op 09-07-2005 07:42 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Topicstarter
Het vage is ook dat ik eerst de niet legale versie had. Deze deed het gewoon goed en vond het een superspel dat ik hem maar heb gekocht. En de originele werkt dus niet.

Ik dacht laat ik de niet legale versie weer eens installeren met mijn gekochte cd key, maar deze werkt nu ook niet meer :S

EDIT: Met een simpele no dvd crack doet het spel het nu eindelijk wel.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2005 14:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Na de patch te hebben geinstalleerd werkt het hele spel niet meer.

Na een clean install van windows XP blijf ik hetzelfde probleem krijgen :S
Pagina: 1