Toon posts:

Systeempje laten samenstellen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een offerte laten maken voor een pc en hoor daar graag jullie reacties over.
Zoals de videokaart en de processor. Misschien kan ik voor dit geld wel meer kwaliteit krijgen... Bij deze offerte zal het mij 1270 euro kosten. Hier zijn de onderdelen:
- AMD Athlon 64 3400+ skt 754
- Asus Mainboard K8N4E Deluxe
- Memory 1024mb DDR PC3200
- 300gb Harddisk S-ATA 7200rpm
- ATI X600 Pro PCI-E 256mb DVI
- Aopen Midi-tower H600b Black
- Lite-on DVD speler 16*48
- Lite-on DVD Brander +/- 16x DL
- Diskdrive zwart/cardreader 7-1
- MS Optical Value Pack Black 2
- Zalman CNPS7000A-Cu P4 Cooler
- Acer 17" TFT Monitor (8ms)

Is dit waar voor mijn geld en zal ik iets anders moeten doen? Ik hoor graag jullie reactie.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
Ziet er imho een mooi systeempje uit, alleen de grafische kaart is niet voorzien op hardcore gamen ;)

wat betreft prijs: heb je zelf al een keer in de pricewatch gekeken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
ik zou iig voor een socket 939 cpu en mobo gaan ivm upgrades in de toekomst. verder zou ik een NEC ND3540 brander gaan aangezien daar goede ervaringen mee zijn. en dan de videokaart. ik zou die toch vervangen voor een 6600GT want die is zeker wel sneller...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeepee
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-10 11:17
Zou ook een *iets* kleinere HDD nemen: betaal je over het algemeen iets minder per GB.

S939 is een goede tip, en de investering waard. Maar je zegt helemaal niet waarvoor je het systeem wilt gebruiken, en wat je verder eisen zijn :?

Love Hardware!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-05-2021

The_Savage

wEiRd

Vanwaar die:

is dat niet een beetje dubbelop (of ben je van plan DVD's on-the-fly te kopieëren :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-09 14:10

DeluxZ

Livin' the good life

The_Savage schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 00:41:
Vanwaar die:

is dat niet een beetje dubbelop (of ben je van plan DVD's on-the-fly te kopieëren :P)
ik vind het altijd handig om een DVDspeler EN!!!! een DVDbrander te hebben. Onder andere met on the fly kopieren ;) is toch wel handig :9.

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jealma
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

jealma

Jesus is Lord!

(overleden)
die lite-on dvd speler is IMHO een kutding, maakt een gigantisch kabaal en het lijkt alsof ie slipt. er zit ook een Nec 3510A in zitten (is niet mijn pc maja) maar die gebruik je in principe voor alles. Als je toch een dvd speler erin wilt hebben, neem dan niet een/die liteon.

Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de goede en snelle reacties. Ik denk dat ik er ook maar een snellere videokaart inzet. de 6600GT lijkt mij een goede. En wat zal ik met de HD doen? Zal ik die 300 gig laten of gaat dat sloom als de pc voller raakt (miss 2 hd's die kleiner zijn). Ik ga ook even informeren of ik de socket kan veranderen in een andere. Maar over de dvd speler, maakt die zoveel geluid???
En die zalman cooler is dat een goeie? Hoop dat jullie weer zo snel reageren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn pc al besteld. Bedankt voor alle tips :)

sluit deze topic maar....
Pagina: 1