Anonieme nummers bellen elkaar

Pagina: 1
Acties:
  • 1.010 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024
Ok, megavaag:

Ik dacht dat ik de enige was. Maar nu al vijf bekenden van me maken spookachtige dingen mee met onze telefoons.

Je wordt gebeld door een anoniem nummer. Je neemt op, en de ander vraagt waarom je belt........?
Bij hem gebeurde namelijk hetzelfde..
Maar iemand belde mij, onbekend nr. ik neem op en op dat moment bel ik iemand wiens voicemail aan staat. Niks gedaan, nergens op gedrukt.
Zo zijn er nu al 8 mensen die willekeurig met elkaar wordt verbonden in het afgelopen half uur. Soms bekenden van elkaar, soms niet..

Meer mensen hier last van? What's going on?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:51
Bel je toevallig via de kabel?
Of in ieder geval niet via de reguliere KPN aansluiting maar via je je internet provider?
Maat van me had dit in het begin ook erg vaak, dit was dan toevallig de oorzaak van de provider.
(of hebben ze stiekem allemaal de 5 toets ingedrukt :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Inderdaad.. de provider speelt hier nogal een belangrijke rol in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoeretoeter
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 18:20
Provider etc?

hoe lang is de tijd?

zie je wie jou belt?
oftewel geef eens meer duideijke info.
het zou namelijk provider gebonden kunnen zijn.

Rechtvaardigheid betekent niet dat we allemaal hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:09

Klippy

Still Game

En je hebt het over GSM?
Welke provider dan? Of willekeurig?

Maar als jij het al weet van 8 mensen in een half uur, dan moet je die mensen dus ook kennen, denk dat iemand een feestje heeft en een paar man zich vervelen...

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:31
misschien iemand die een geintje flikt door gebruik te maken van detelefoongids.nl's gratis bellen?

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
D'r is toch weer zo'n 0906 nummer dat je kunt bellen om anderen "voor de grap" te houden? Vroeger was dat de treiterlijn, nu heet 'ie anders en kun je mensen met elkaar doorverbinden. Is weer iets nieuws en vette kans dat 't zoiets is. Is tussen de andere "0906" reclames 's nachts op TV wel eens te zien...

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-10 00:19
looskuh schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 23:59:
Ok, megavaag:

Ik dacht dat ik de enige was. Maar nu al vijf bekenden van me maken spookachtige dingen mee met onze telefoons.

Je wordt gebeld door een anoniem nummer. Je neemt op, en de ander vraagt waarom je belt........?
Bij hem gebeurde namelijk hetzelfde..

[...]

Zo zijn er nu al 8 mensen die willekeurig met elkaar wordt verbonden in het afgelopen half uur. Soms bekenden van elkaar, soms niet..

Meer mensen hier last van? What's going on?
Weet bijna zeker dat die een 'geintje' is die iemand je flikt. Wel heel erg toevallig als je 'toevallig' met een bekende verbonden wordt. Ook 'toevallig' dat het altijd anoniem is..
Kortom, je wordt in t ootje genomen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looskuh
Het gaat om GSM's. En verschillende netwerken (iig Telfort+Vodafone). En ik weet het omdat ik er dus nu al 2 aan de lijn heb gehad, en omdat we gezamenlijk op een forumpje zitten.

Mijn broer vertelde bovendien dat hij de voicemail kreeg van een meisje dat hij helemaal niet kende.

Ik dacht ook al aan ongein. (Noem het "telefoonterrorisme" ;)) Maar hoe kan je zoiets doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looskuh
Oh, treiterlijnshit....

ach... dan kan ik er wel om lachen... :) Maar bestaat dat nog dan?

[ Voor 17% gewijzigd door looskuh op 09-07-2005 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
looskuh schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 00:08:
Oh, treiterlijnshit....

ach... dan kan ik er wel om lachen... :) Maar bestaat dat nog dan?
Zo te zien (effe Googlen) wel :X Maar er is een "nieuwe" die geen "bandjes" afspeelt maar je in staat stelt mensen met elkaar door te verbinden... :r Dit soort flauwekul moest de OPTA eens wat aan doen ofzo.

Crap, ik kom niet meer op de naam, maar zet maar eens rond 2:00 / 3:00 SBS6 ofzo op dan zie je het geheid een keer voorbij komen...

[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 09-07-2005 00:18 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou ook gewoon iemand zijn die Driegesprek heeft van bijv. UPC. Die kan dan makkelijk anoniem de eerste en de tweede persoon bellen en er een Driegesprek van maken (zonder dat je doorhebt dat hij/zij ook in het gesprek zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looskuh
Een klein dagje later zijn we erachter. Het was inderdaad ongein, maar ach. Hebben zij in ieder geval hard kunnen lachen. :).
2 telefoons op de luidspreker zetten, 2 mensen bellen, de telefoons op elkaar leggen, en je lach proberen in te houden :)
Aldus de dader.

Sorry voor mijn naieve lastig vallen jongens! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Bij ons is het zo dat we vaak worden gebeld, maar dan neem je op en dan is er niks. Dit gebeurt al een hele tijd. We zijn niet de enige, want een paar van m'n vaders werk hadden dit ook, en een paar anderen ook. Vet irritant. Nu hebben we wel een nummermelder, dus als er onbekend gebeld wordt en we laten hem 3x over gaan, dan nemen we niet op. Gaat hij vaker over dan 3x, dan nemen we pas op :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-10 08:52
GGS_106 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 10:09:
Bij ons is het zo dat we vaak worden gebeld, maar dan neem je op en dan is er niks. Dit gebeurt al een hele tijd. We zijn niet de enige, want een paar van m'n vaders werk hadden dit ook, en een paar anderen ook. Vet irritant. Nu hebben we wel een nummermelder, dus als er onbekend gebeld wordt en we laten hem 3x over gaan, dan nemen we niet op. Gaat hij vaker over dan 3x, dan nemen we pas op :)
Zit je eerst 20minuten te wachten voordat je op kan nemen. :z :+

Ik neem hier tegenwoordig de telefoon op met "Hallo?". Wil ook wel werken :)

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Gevonden: http://www.smscity.nl/?p=connect wordt dus funny connect genoemd.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

kieltju schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 10:20:
[...]

Zit je eerst 20minuten te wachten voordat je op kan nemen. :z :+

Ik neem hier tegenwoordig de telefoon op met "Hallo?". Wil ook wel werken :)
Dat zijn jouw woorden..

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 13:26
looskuh schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 00:07:
Mijn broer vertelde bovendien dat hij de voicemail kreeg van een meisje dat hij helemaal niet kende.
Mijn moeder had een soortgelijks iets ongeveer een half jaar geleden: ze kreeg allemaal voicemails van andere mensen, en die berichtjes waren ook voor anderen bestemd ('hoi honnepon, hoes't met de kleine blalbal") en van mensen die echt over business belden hehe. Was wel grappig, maar denk dat het door Telfort kwam. Heeft 1 dag plaatsgevonden. Ongeveer 6 van die voicemails. Provider denk ik dus.

* oh, bij jou was het dus een fungesprek.

[ Voor 6% gewijzigd door meelmark op 09-07-2005 10:30 ]

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looskuh
Goed. De grap was gelukt. En dus kreeg ik mijn eigen gesprek terug te horen :)

http://members.home.nl/gasthuis/Opn000.Amr
Pagina: 1