PowerDVD

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• xilent_xage
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-08 13:43
Beste mensen,

Sinds ik PowerDVD heb geinstalleerd draait er een irritant process: PDVDServ.exe. Na wat gegoogle ben ik erachter dat dit gebruikt wordt om remotes ed aan te spreken. Nu heb ik geen remote, en omdat ik qua processen nogal een nazi ben wil ik voorkomen dat dit wordt opgestart.

Iemand een idee hoe dit te realiseren?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Misschien via MSCONFIG gewoon niet laten starten? Of ff in je register spitten om dat proces de nek om te draaien? Zie trouwens niet in wat het willen voorkomen van onnodige resourcevretende processen met nazi's te maken heeft, maar goed, dat terzijde...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Evenals BredeP zie ik niet zo 1-2-3 wat nazi's hiermee te maken hebben. Zou je misschien je vragen iets anders willen uitleggen de volgende keer? Ik zie verder in je topicstart weinig informatie over wat je zelf allemaal al hebt geprobeerd, iets wat BredeP je al uitlegt.

Zoek ook even op de supportsite van de maker, op GoT en met Google en er is zat te vinden. Lees de Software Algemeen - Beleid en Policy: Alle regels die op het forum gelden over dit alles nog maar eens na :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.