Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Verkeerd linkje/prijs bij product?

Pagina: 1
Acties:

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:13
Ik had vanmiddag een prijswijziging doorgegeven van het Samsung 173P Black scherm bij BestelICT. Er stond een prijs van €412,75, terwijl hij voor €325,95 ook op de site staat.

Echter, de link in de pricewatch verwijst naar een ander product op de site, linkje. Let op de /EDC achter het typenummer.

Hij linkt nu dus in ieder geval naar de verkeerde prijs toe, maar ik kan ook niet echt achterhalen wat het verschil tussen de DI17PSQFV en de DI17PSQFV/EDC is. Welke wordt door de andere shops in de pricewatch geleverd? :?

Ik volg zelf ook niet meer helemaal hoe het zit; maar het staat er nu in ieder geval verkeerd... :P

edit:

Euh typfout @ titel :X

[ Voor 5% gewijzigd door Xander op 08-07-2005 23:08 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik heb er even naar gekeken. De prijs in de pricewatch klopt in elk geval. De link in de pricewatch linkt idd naar de versie die 412 euro kost.
Ik heb ook op internet nog gezocht, maar kan eigenlijk niet ontdekken wat het verschil is tussen de gewone versie en de EDC versie.
Wat de shopsin de pricewatch leveren zou je ze het beste zelf even kunnen mailen lijkt me.

[ Voor 88% gewijzigd door Microkid op 08-07-2005 23:33 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Titel van het topic gefixt

• Xander
Microkid schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 23:16:
Ik heb er even naar gekeken. De prijs in de pricewatch klopt in elk geval. De link in de pricewatch linkt idd naar de versie die 412 euro kost.
Ik heb ook op internet nog gezocht, maar kan eigenlijk niet ontdekken wat het verschil is tussen de gewone versie en de EDC versie.
Ah, dan moet de link aangepast worden lijkt me? :P
Wat de shopsin de pricewatch leveren zou je ze het beste zelf even kunnen mailen lijkt me.
Mwa dat is even niet het belangrijkste lijkt me. Voor mij dan. Het ging me er even om dat die link niet met de prijs klopte. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Xander op 09-07-2005 09:32 ]

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 17:03
Er is geen verschil. Het is gewoon een andere fabrikantcode. MIsschien vanwege de regels in de desbetreffende gebieden zijn er kleine aanpassingen aan de monitor gemaakt.

/XAZ = .br
/EDC = .eu Misschien betekend het wel "Europe Distribution Center" o.i.d.
/XSA = .au

• Xander
Microkid schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 23:16:
Ondertussen staat er ook weer een prijs van 412 euro.... :P

Wat is het nou? Volgens mij moet de link aangepast worden naar de /EDC versie en de prijs weer terug naar € 325,95? :P

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

BestelICT koppelt zelf haar producten aan de notatie in de Pricewatch. Aangezien het product "Samsung SyncMaster 173P (17", 25ms, D-sub/DVI-D, Zwart)", zowel bij de shop als in de Pricewatch, dezelfde producten zijn laat ik de notatie staan.

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 17:03
Volgens BestelICT heeft die monitor een contrast verhouding van 1000:1 i.t.t. 700:1 volgens Samsung. Tevens zit er een muurbevestiging bij die bij Samsung optioneel is. Misschien zit het verschil daarin :?

Verder kan ik niet bij Samsung vinden dat de eventueele nieuwe versie 1000:1heeft, daarintegen de 193P wel.

• Xander
Pascal Saul schreef op maandag 11 juli 2005 @ 18:23:
Volgens BestelICT heeft die monitor een contrast verhouding van 1000:1 i.t.t. 700:1 volgens Samsung.
Volgens mij verschillen die specs letterlijk per site die je bezoekt :P In het [rml][ 17" TFT] de ultieme 17" TFT[/rml] staat dat ie 1000:1 is...
Tevens zit er een muurbevestiging bij die bij Samsung optioneel is. Misschien zit het verschil daarin :?
Hm, nu je het zegt, zou goed kunnen.... Maar dan klopt de vergelijking met andere shops toch niet meer? Neem aan dat de rest van de winkels uit de pricewatch hem levert zonder die muurbevestiging tenminste....

Pagina: 1