Ik wilde vanavond een filmpje starten op mijn pc. Toen mediaplayer opende hing mijn pc, ik kon nog even m'n muis bewegen en toen starte de pc spontaan opnieuw op. Ik heb hier wel eens vaker last van, dacht altijd dat het aan de videokaart drivers lag oid. dus ik reboote mijn pc. Bij het starten van windows kreeg ik een blauw scherm wat voorbij flitste waarop mijn pc weer vanzelf opnieuw opstarte. Dit voor mij onbekende fenomeen herhaalde zich nog 3 maal en daarna kwam ik weer in windows. Na een seconde of 10 hing de pc weer en herstarte zich een aantal seconden later.
Omdat ik woensdag nieuw geheugen in mijn pc heb gezet, Corsair 2x1GB DDR PC3200, dacht ik dat misschien een van deze modules kapot zou zijn. De computer vertoont echter dezelfde kuren met maar 1 van de 2 modules aanwezig. Daarna heb ik mijn videokaart en geluidskaart eruit getrokken en de vidkaart vervangen door een oude pci kaart. Nog steeds geen resultaat... toen de hardeschijven omste beurt los getrokken alsmede mijn dvd drive... je raadt het al, precies hetzelfde resultaat. Nu ben ik een beetje ten einde raad aangezien ik geen andere hardware meer los kan trekken. Komt iemand deze symptomen bekend voor, en beter, weet iemand een oplossing?
Het gaat hier om een:
Athlon 64 3500+
MSI K8N Neo4
2GB Corsair geheugen
Geforce 6800GT pci-e
Maxtor 200GB sata en 160GB pata
ohja, neXus 350Watt voeding
Omdat ik woensdag nieuw geheugen in mijn pc heb gezet, Corsair 2x1GB DDR PC3200, dacht ik dat misschien een van deze modules kapot zou zijn. De computer vertoont echter dezelfde kuren met maar 1 van de 2 modules aanwezig. Daarna heb ik mijn videokaart en geluidskaart eruit getrokken en de vidkaart vervangen door een oude pci kaart. Nog steeds geen resultaat... toen de hardeschijven omste beurt los getrokken alsmede mijn dvd drive... je raadt het al, precies hetzelfde resultaat. Nu ben ik een beetje ten einde raad aangezien ik geen andere hardware meer los kan trekken. Komt iemand deze symptomen bekend voor, en beter, weet iemand een oplossing?
Het gaat hier om een:
Athlon 64 3500+
MSI K8N Neo4
2GB Corsair geheugen
Geforce 6800GT pci-e
Maxtor 200GB sata en 160GB pata
ohja, neXus 350Watt voeding