Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

aaargh XP! bestanden verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 390 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op de een of andere manier delete mijn pc mp3 bestanden als ik die via msn krijg.. vind ie veiliger :r maar dat leuke XP is steeds aan het uitleggen waarom ie dat doet maar ergens een veld met opties HO MAAR :(

Dusse... HELP! waar stel ik dat in!!! (hopelijk heb ik in het juiste topic gepost B) )

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Ik geloof dat Messenger 7 geen mp3-bestanden meer aanvaardt :). Bij MS hebben ze een blacklist in de laatste Messenger gestoken.

Een workaround (buiten de bestanden tijdelijk bij up- en downloaden een andere, veilige, extensie geven) ken ik niet, gebruik geen MSN Messenger meer :), wel Gaim...

Suc6

[ Voor 18% gewijzigd door Borromini op 08-07-2005 22:59 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• foske
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-11 20:38
Makkelijke work arround, verander de extentie van een bestand van .mp3 naar .ietsanders. Dan kan je hem versturen en gewoon ontvangen.

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Fossie schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 23:00:
Makkelijke work arround, verander de extentie van een bestand van .mp3 naar .ietsanders. Dan kan je hem versturen en gewoon ontvangen.
As I said... B)

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Verwijderd

Topicstarter
ja work around had ik ook al ontdekt maarja...ik zal mn msn ff downgraden, wellicht werkt het dan wel weer..

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Dat gaat MSN niet leuk vinden :). Ik vrees dat je er aan vast zit. Ik dacht dat je gedwongen werd te upgraden naar de recentste versie, of heb ik het mis?

Verwijderd

Topicstarter
heel vreemd want bij iemand anders werkt het wel, de melding komt van het windows beveiligingscentrum :/

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Geef eens wat meer details... Wat zegt die beveiligingsmelding je?

Verwijderd

Als je een gedowngrade versie gebruikt (bv 6.2) dan dwingt MSN je om naar 7.0 te upgraden.
Dus downgraden kun je niet meer ; misschien trillian of gaim proberen als je een alternatief wil.

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fastgirl/VOUT.JPG

en als je dan op die link klikt, zegt ie browse naar bestand, en rechtermuisknop opties bla bla... MAAR het hele bestand is gewoon weg! ook niet met de zoekfunctie of verborgen..

Verwijderd

Topicstarter
het heeft met SP2 te maken, maar waar kun je dat aanpassen???

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Toevallig de Windows firewall aanstaan? Ik zou zeggen, zet die uit en installeer je eigen firewall (Sygate Personal Firewall bv., of ZoneAlarm, of andere freeware-firewalls).

Verwijderd

Topicstarter
Borromini schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 23:16:
Toevallig de Windows firewall aanstaan? Ik zou zeggen, zet die uit en installeer je eigen firewall (Sygate Personal Firewall bv., of ZoneAlarm, of andere freeware-firewalls).
ook al getest........

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 23:11:
Als je een gedowngrade versie gebruikt (bv 6.2) dan dwingt MSN je om naar 7.0 te upgraden.
Dus downgraden kun je niet meer ; misschien trillian of gaim proberen als je een alternatief wil.
Ik gebruik nog steeds MSN 6.2. Je kan de update nog steeds uitstellen hoor?

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
6.2 ook hier hoor denk er niet aan 7.0 te gebruiken veelsteveel gekloot erin

Verwijderd

Topicstarter
magnifor schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 23:21:
[...]

Heb nu 6.2 gedl... maar als ik niet JA kies dan meld ie niet aan :X

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:47

_Ernst_

Mark It Zero!

magnifor schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 23:21:
[...]

Als je hem al geinstalleerd hebt draait het nog wel, alleen nu 6.2 installeren werkt niet meer, dan wil hij wel upgraden (ik had gelukkig nog 6.2 op m'n laptop staan, kopieren en ik kon hem weer gebruiken)

offtopic:
Vraag me af hoelang het nog duurt voordat 6.2 niet meer werkt, versie 7 trekt me nou niet echt :/

Last.fm

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Ja kan de "security center" service gewoon uitzetten heb je nergens last meer van ;)

Self reflection is the school of wisdom

Verwijderd

Topicstarter
NightWalker2005 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 23:27:
Ja kan de "security center" service gewoon uitzetten heb je nergens last meer van ;)
WAAR?

• fdv99
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:21

fdv99

Penguin power

Heb je SP2 geinstalleerd? Ik kan gewoon mp3 bestanden ontvangen met MSN 7.

Heb wel de "security center" service uitgeschakeld, misschien dat dit helpt...

edit:
te laat

[ Voor 12% gewijzigd door fdv99 op 08-07-2005 23:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
fdv99 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 23:29:
Heb je SP2 geinstalleerd? Ik kan gewoon mp3 bestanden ontvangen met MSN 7.

Heb wel de "security center" service uitgeschakeld, misschien dat dit helpt...

edit:
te laat
ja ik om de een iof andere vage reden dus niet meer... waar zet je dat uit want ik sta op het punt mn pc in elkaar te rossen

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Je zegt niet welke XP je draait Home of Pro, maar mocht je Pro hebben, kun je via services het volledige
beveiligingscentrum uitschakelen, en ben je dit probleem dus ook kwijt. Hoe je dat zou kunnen doen?
Check http://dhost.info/kyeu/mirror/blackviper/

Spuit 12311221 :+

[ Voor 5% gewijzigd door FirePuma142 op 08-07-2005 23:32 ]

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Verwijderd

Topicstarter
FirePuma142 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 23:31:
Je zegt niet welke XP je draait Home of Pro, maar mocht je Pro hebben, kun je via services het volledige
beveiligingscentrum uitschakelen, en ben je dit probleem dus ook kwijt. Hoe je dat zou kunnen doen?
Check http://dhost.info/kyeu/mirror/blackviper/

Spuit 12311221 :+
XP Home :>

• fdv99

fdv99

Penguin power

in het "start" menu -> uitvoeren -> mmc -> enter

en dan de snap in "service" toevoegen, "security center" opzoeken en op "uitschakelen" zetten.

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
_Ernst_ schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 23:27:
[...]

Als je hem al geinstalleerd hebt draait het nog wel, alleen nu 6.2 installeren werkt niet meer, dan wil hij wel upgraden (ik had gelukkig nog 6.2 op m'n laptop staan, kopieren en ik kon hem weer gebruiken)

offtopic:
Vraag me af hoelang het nog duurt voordat 6.2 niet meer werkt, versie 7 trekt me nou niet echt :/
Ik heb MSN 6.2 vorige week gedownload en geinstalleerd. Ik kreeg inderdaad een melding dat er een nieuwe versie was en klikte dus op nee. Er was ook nog een optie om een week later herrinnerd te worden aan die update. Ik had die optie aangevinkt en krijg nu elke week 1 keer een melding dat er een nieuwe versie is.

edit:

Ik gebruik trouwens MSN 6.2.0208

[ Voor 6% gewijzigd door magnifor op 08-07-2005 23:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
fdv99 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 23:34:
in het "start" menu -> uitvoeren -> mmc -> enter

en dan de snap in "service" toevoegen, "security center" opzoeken en op "uitschakelen" zetten.
TNX!!

Verwijderd

Topicstarter
OK HET WERKT NOG NIET 8)7

• fdv99

fdv99

Penguin power

Heb je ook ff op "stop" geklikt, anders moet je ff opnieuw opstarten :)

[ Voor 11% gewijzigd door fdv99 op 08-07-2005 23:45 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

MSN 7 die bepaalde bestanden blokkeert heeft helemaal niets met het Security Center in Windows XP te maken. Die regelt alleen de Windows Firewall, automatische updates van Windows en of je een virusscanner hebt draaien of niet. ;)

Je kunt het beste gewoon MSN 7 uninstalleren, en 6.2 weer installeren. Of je gebruikt een alternatief voor MSN, zoals bijv. Trillian of GAIM. Hoe dan ook, dit gaat een beetje de verkeerde richting uit.

@TS: Je capslock staat aan. Zet dat ding alstublieft even uit voor je reageert, het staat anders zo schreeuwerig. Ook zou ik je willen gebruik laten maken van de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif-knop als je de laatste reactie hebt geplaatst binnen 24 uur. Anders staat het ook zo schopperig. ;) Als laatste, en zeker niet als minste zou ik je nog eens willen aanraden om Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden te lezen, vooral het gedeelte over eigen inzet, want dat mis ik een beetje in je topic. GoT is geen helpdesk waar je hand wordt vastgehouden en je stap voor stap begeleidt. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.