[BF2] Crashed naar desktop

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• LongJohn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-04-2024

LongJohn

Hotel-Whiskey 13-1

Silent Hunter schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:55:
[...]

Het is gewoon de ondersteuning voor de kaart zelf, zal wellicht wle wat met de shaders te maken hebben dat ie het daarom neit doet.

2 oplossingen:
- Koop een betere kaart, of
- Probeer de GFX card fix
Ik vind het wel een vreemd antwoord, want ik zit met hetzelfde probleem

Mijn configuratie :
AMD Athlon 2800+
1024 DDR
Gforce 5200 128Mb

Als ik hem opstart, dan flikkert het scherm een paar keer zwart en dan start de PC gewoon helemaal opnieuw op.. Ik kom niet eens meer in mijn desktop terecht.

Het lullige is echter dat we hem vorige week in een LAN gespeelt hebben en er van de 8 lanners er 5 een fx5200 hadden en bij hun deed hij het wel, maar bij mij niet, en dan heb ik nog een van de snellere configuraties. :'(

Mijn vraag blijft dus.. Hoe kan dit ??????

Alvast bedankt voor de reacties

PS. kom nou niet met koop een betere kaart, want alles draait gewoon, behalve BF2 en alleen bij mij en bij andere doet hij het wel, dus een GForce fx5200 wordt wel degelijk ondersteunt...!!

edit:
ik heb al diverse dingen geprobeert, zoals de laatste drivers (waar een fout in zat, dus maar weer 1 versie terug). Windows opnieuw geinstalleerd en geupdate en alleen BF2 geinstalleerd. Dingen in de BIOS veranderd. Een movies directory weggegooit (eerst hernoemd, maar dat hielp ook niet).

[ Voor 13% gewijzigd door LongJohn op 08-07-2005 12:38 ]

Ik heb maar 10 seconde nodig.........................................om je van top tot teen nat te likken..

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
LongJohn: ik heb je reactie even afgesplitst van het vorige topic omdat jouw probleem ondanks bepaalde overeenkomsten toch echt anders is ;) Jij hebt namelijk een videokaart die wel wordt ondersteund door BF2 (op papier) in tegenstelling tot een Geforce 4.

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 14:51
wel de drivers op een nette manier verwijderd van je systeem voor dat je de nieuwe er opzetten? gebruik hier voor driver cleaner (link naar DC staat in mun sign).

staat snelschrijven (fastwrite) aan op je kaart (weet niet hoe je dat kan zien bij een nvidia) kan ook wel wat probs oplossen door dit uit teschakelen.

[ Voor 5% gewijzigd door mrboomblaster op 09-07-2005 01:50 ]

D2 acc: *Mrboomblasterhc

• LongJohn

LongJohn

Hotel-Whiskey 13-1

Bedankt, maar voorlopig heeft nog niets geholpen..

Ik heb wel opties van diverse andere topics geprobeert, maar niets helpt..

Ook het verwijderen van de drivers en daarna de laatste versie installeren helpt niet.. Althans het lijkt me dat na een clean install van de PC de drivers toch wel allemaal weg zouden zijn.. Als ik dan de laatse gedownloade drivers installeer lijkt me dit toch wel correct.. De allerlaatste al helemaal niet, want daar zitten nog teveel fouten in om die te vertrouwen. Ik kreeg ineens rare kleuren en allemaal gekke dingen in mijn beeldscherm... Bleek dus aan de drivers te liggen.

[ Voor 18% gewijzigd door LongJohn op 10-07-2005 09:36 ]

Ik heb maar 10 seconde nodig.........................................om je van top tot teen nat te likken..

• LongJohn

LongJohn

Hotel-Whiskey 13-1

Ook heb ik met dit probleem zitten worstelen..

Ik had al van alles geprobeert, maar niets hielp. Formatteren en alles opnieuw installeren hielp ook niet. Tot ik gisteren mijn drivers voor mijn geluidskaart heb geupdate. Klinkt stom, maar ik heb C-Media onboard en na het updaten van de drivers bleek hij ineens te werken en heb ik zonder problemen ruim 3 uur zitten spelen zonder enige hapering of crash.

http://www.cmedia.com.tw/e_download_01.htm

Misschien dat dit je verder helpt met het zoeken naar de crash.

Opgelost dus..!!