Ik vind het wel een vreemd antwoord, want ik zit met hetzelfde probleemSilent Hunter schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:55:
[...]
Het is gewoon de ondersteuning voor de kaart zelf, zal wellicht wle wat met de shaders te maken hebben dat ie het daarom neit doet.
2 oplossingen:
- Koop een betere kaart, of
- Probeer de GFX card fix
Mijn configuratie :
AMD Athlon 2800+
1024 DDR
Gforce 5200 128Mb
Als ik hem opstart, dan flikkert het scherm een paar keer zwart en dan start de PC gewoon helemaal opnieuw op.. Ik kom niet eens meer in mijn desktop terecht.
Het lullige is echter dat we hem vorige week in een LAN gespeelt hebben en er van de 8 lanners er 5 een fx5200 hadden en bij hun deed hij het wel, maar bij mij niet, en dan heb ik nog een van de snellere configuraties.
Mijn vraag blijft dus.. Hoe kan dit ??????
Alvast bedankt voor de reacties
PS. kom nou niet met koop een betere kaart, want alles draait gewoon, behalve BF2 en alleen bij mij en bij andere doet hij het wel, dus een GForce fx5200 wordt wel degelijk ondersteunt...!!
edit:
ik heb al diverse dingen geprobeert, zoals de laatste drivers (waar een fout in zat, dus maar weer 1 versie terug). Windows opnieuw geinstalleerd en geupdate en alleen BF2 geinstalleerd. Dingen in de BIOS veranderd. Een movies directory weggegooit (eerst hernoemd, maar dat hielp ook niet).
ik heb al diverse dingen geprobeert, zoals de laatste drivers (waar een fout in zat, dus maar weer 1 versie terug). Windows opnieuw geinstalleerd en geupdate en alleen BF2 geinstalleerd. Dingen in de BIOS veranderd. Een movies directory weggegooit (eerst hernoemd, maar dat hielp ook niet).
[ Voor 13% gewijzigd door LongJohn op 08-07-2005 12:38 ]