Sinds dat ik gebruikers heb aangemaakt op mijn netwerkje , zijn de toegangs paswoorden voor de providers verdwenen. DAt is ook het geval met de email accounts. Dit is knap irritant.Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen?? Ik werk met W-98 , 10mbit netwerk met TCP/IP en gebuik een ISDN kaart voor internet toegang
Dit komt omdat die password in je register worden opgeslagen. Druk tijdens het inloggen maar eens op anuleren, al je passwords zijn dan opeens weer beschikbaar.
Omdat elke gebruiker een ander register gebruikt moet je die password dus weer opnieuw invoeren, zodat ze in het nieuwe register worden opgeslagen.
Omdat elke gebruiker een ander register gebruikt moet je die password dus weer opnieuw invoeren, zodat ze in het nieuwe register worden opgeslagen.
Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]
Ik heb de tip gevolgd ( bedankt nog) door op annuleren te drukken ik zie dan wel mijn "gebruikersnaam" maar het paswoord vakje is akelig leeg. Na opnieuw invullen en bewaren geeft het na weer opstarten dezelfde ellende.Ik maak een gebruiker aan via het icoontje in het configuratiescherm. Deze is dan ook terug te vinden dus dat werkt wel. Er is kennelijk iets anders wat de zaak in de war gooit.Weet iemand een oplossing??
Wees iets specifieker aub, waar heb je het over? Heb je het over je inlog pass, of over de overige passwords in windows, zoals die voor je inbel verbinding?ik zie dan wel mijn "gebruikersnaam" maar het paswoord vakje is akelig leeg.
[algemeen-mode]
als je passwords steeds niet opgeslagen worden, gooi dan alle bestandjes in je windir weg die eindigen op .pwl. Start windows opnieuw op en voer overal opnieuw je passwords in, dit wil vaak helpen
[/algemeen-mode]
Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]
Verwijderd
Wat ik van je vraag begrijp is dat je je Microsoft client niet of niet goed hebt geconfigureerd.
Dit probleem komt vaker voor, ik herken het. Misschien kun je proberen je netwerk omgeving (eigenschappen) even op nieuw installeren. Dus alles er uit en weer er in zetten. Het heeft te maken met Microsoft Client (ofzo).
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Het heeft even geduurd , maar besloten om opnieuw te installeren. Ook nu zijn de paswoorden van de internet verbinding weer verdwenen na het aanmaken van gebruikers. Het opnieuw invoeren en opslaan helpt niet , elke keer als het systeem wordt opgestart zijn ze verdwenen. Misschien doe ik iets fout bij het aanmaken van gebruikers. Ik installeer W-98 Se , daarna diverse programma's b.v. office enz. Maak het netwerk in orde en maak ook mijn internet verbinding (dit door zelf externe toegang in te stellen dus niet met zo'n CD-tje van een provider). Vervolgens maak ik twee gebruikers aan , mijn vrouw en de kinderen.(Zelf log ik ook aan ).Hier gaat het dus mis , is de volgorde niet OK??
Pagina: 1