Afgelopen februari en maart ben ik met 5 maten naar de VS geweest. We hebben L.A. bezocht, Las Vegas en San Francisco, gevlogen naar Miami om daar weer Tampa, Orlando, Washington en New York aan te doen.
Het was een geweldige reis, veel gezien, veel op stap geweest. Kortom: alles behalve een vakantie om tot rust te komen.
We hadden een vrij strak schema waarbij het voorkwam dat we slechts 1 volledige dag in een stad waren. Dus écht tijd om mooie plaatjes te schieten heb ik naar mijn mening niet echt gehad. Maar ik ga zeker nog een keer terug, maar dan gewapend met een 350D (welke ik sinds kort heb)
De foto's zijn zo uitgepoept door m'n canon powershot A75. Dus onbewerkt op een enkele crop/resize en rechtzet-actie na.

Las Vegas; Hotel The Mirage met laagstaande zon

Las Vegas; Hotel Paris (waar we de chefkok van ontmoet hebben en een rondleiding hebben gehad)

Las Vegas; watershow Bellagio

Hooverdam by night

San Francisco; Golden Gate Bridge

San Francisco; bekend straatje voor de kenners

en toen kwamen we in Miami \o/

Miami beach

Tussen Miami en Tampa kwamen we door de Everglades waar we met een propellorboot over het moeras gevaren hebben. Deze wasbeertjes kwamen naar ons toe toen we aanmeerden op een eilandje (vond ik eigenlijk veel leuker dan de aligators
).

gezonken propellorbootje (niet de onze
)

paar meeuwen die achter een paar kindjes met brood aanzaten op Clearwater beach (bij Tampa)
mooi contrast tegen de strakblauwe hemel

Washington

brutaal eekhoorntje

Kerkhof Arlington Estate

"het" beeld wat ik van New York had en daar heb kunnen vastleggen

na gedronken te hebben in de kroeg op weg naar het hotel. wonder boven wonder nog erg scherp.

Vrijheidsbeeld vanaf de kade

Ground zero

Uitzicht vanaf het Empire State Building tijdens schemering

een verkeerslicht met wat oude architectuur aan de rand van Central Park
Het is er maar steeds niet van gekomen om e.e.a. online te gooien tot ik vandaag alle foto's weer bekeek en een aantal mensen begon te zeuren om pics
Het was een geweldige reis, veel gezien, veel op stap geweest. Kortom: alles behalve een vakantie om tot rust te komen.
We hadden een vrij strak schema waarbij het voorkwam dat we slechts 1 volledige dag in een stad waren. Dus écht tijd om mooie plaatjes te schieten heb ik naar mijn mening niet echt gehad. Maar ik ga zeker nog een keer terug, maar dan gewapend met een 350D (welke ik sinds kort heb)
De foto's zijn zo uitgepoept door m'n canon powershot A75. Dus onbewerkt op een enkele crop/resize en rechtzet-actie na.

Las Vegas; Hotel The Mirage met laagstaande zon

Las Vegas; Hotel Paris (waar we de chefkok van ontmoet hebben en een rondleiding hebben gehad)

Las Vegas; watershow Bellagio

Hooverdam by night

San Francisco; Golden Gate Bridge

San Francisco; bekend straatje voor de kenners

en toen kwamen we in Miami \o/

Miami beach

Tussen Miami en Tampa kwamen we door de Everglades waar we met een propellorboot over het moeras gevaren hebben. Deze wasbeertjes kwamen naar ons toe toen we aanmeerden op een eilandje (vond ik eigenlijk veel leuker dan de aligators

gezonken propellorbootje (niet de onze

paar meeuwen die achter een paar kindjes met brood aanzaten op Clearwater beach (bij Tampa)
mooi contrast tegen de strakblauwe hemel

Washington

brutaal eekhoorntje

Kerkhof Arlington Estate

"het" beeld wat ik van New York had en daar heb kunnen vastleggen

na gedronken te hebben in de kroeg op weg naar het hotel. wonder boven wonder nog erg scherp.

Vrijheidsbeeld vanaf de kade

Ground zero

Uitzicht vanaf het Empire State Building tijdens schemering

een verkeerslicht met wat oude architectuur aan de rand van Central Park
Het is er maar steeds niet van gekomen om e.e.a. online te gooien tot ik vandaag alle foto's weer bekeek en een aantal mensen begon te zeuren om pics