Donkerdere hoeken onderaan het scherm ?

Pagina: 1
Acties:
  • 358 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03:22
Hallo ik heb gisteren een Hp pavalion ze2108ea gekocht mijn 3de laptop alweer :/ ...

En ik heb hem gisteren geinstalleerd en alles deed het helemaal perfect en super en ik dacht van goh zal ik nu dan eens echt helemaal geluk hebben geen dooie pixels niks te bekennen en alles deed het naar wens....

Maar nu viel me vandaag op dat onderaan het scherm de linker en rechter hoek het beeld ietsjes donkerder is....
Mijn vader zegt dat dat wel eens voor kan komen en dat ik met niet zo moet aanstellen :P ...
Maar dit had ik bij mijn vorige laptops niet deze waren btw van acer....
Is dit een productie fout ofzo?

Of heeft mijn vader gelijk en moet ik me niet zo aanstellen?

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83328

Heb ik ook op m'n Dell I8600. Sja om 't nou een probleem te noemen... D'r is gewoon geen ruimte voor meer lampen. De laptop wordt dan dikker en verbruikt veel meer energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
Ja maar heb jij dit ook precies in de 2 onderste hoeken ?
En zie je het ook al je op een donkere achtergrond werkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

links en rechtsonder, links iets erger. 't is wel een beetje te zien op donkere achtergronden, maargoed 't is maar een halve cm breed ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
Hey ja dit herken ik helemaal alleen bij mij is het dus bij de rechterkant wat erger :P ...
Maar tijdens games of windows werk merk je het niet alleen als je echt op donkere achtergronden komt....
En dan moet je er ook echt op gaan letten....
Verder is het scherm gewoon helemaal super lekker scherp enz....

Als je wil zou je er een foto van willen maken proberen.... Alleen als je wil natuurlijk :) .

[ Voor 14% gewijzigd door Dark Master op 08-07-2005 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb geprobeert een foto ervan te maken, maar 't is niet te zien. De pixels zijn te duidelijk zichtbaar waardoor er bij resizen nogal een moire patroon ontstaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
Anoniem: 83328 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 23:30:
Ik heb geprobeert een foto ervan te maken, maar 't is niet te zien. De pixels zijn te duidelijk zichtbaar waardoor er bij resizen nogal een moire patroon ontstaat :(
Maakt ook niks uit in ieder geval bedankt voor de snelle reply en natuurlijk bedankt voor je hulp :) .

Pagina: 1