Toon posts:

Age of Mytologie: PC loopt vast na intro*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik had laatst Age of Mythologie van een vriend gekregen. Dus ik instaleer het en ga spelen. Helemaal geen probleem. Dus ik speel een paar online games en sluit uiteindelijk het spel af. De volgende dag wil ik het weer opstarten. De 1ste 2 intro filmpjes doen het gewoon maar zodra ik in het menu komt loopt mijn pc totaal vast en valt uit na een paar seconden. Dus ik probeer het nog is maar dat had geen zin want ik kreeg het zelfde probleem. Ook heb ik geprobeerd het spel een paar keer opnieuw te instaleren maar dat had geen zin want weer liep hij dan vast in het menu.
Ik dacht dat het meschien aan de cd lag maar dat is niet zo want toen ik het spel crackte om te kijken of het dan wel werkte gebeurde precies hetzelfde.

mijn pc:
Radeon 9800 pro 128mb
Amd xp 2800
512mb geheugen
windows xp

Waar het meschien aan zou kunnen liggen is dat ik vanochtend mijn moederbordt drivers instaleerde en toen de agp-oppervlakteversnelling inschakelde. Maar toen ik deze weer uitschakelde deed het spel het nog steeds niet.
Zou iemand mij alsjeblieft kunnen helpen?

alvast bedankt

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Andere moederboard drivers weer installeren misschien?
Als dat nog kan...

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-12 18:59

BoAC

Memento mori

Ik zou eerder denken dat het aan belasting van je systeem ligt.
De intro's kosten geen cpu/gpu-kracht maar de rest wel.

Heb je al andere directx games/benchmark progs geprobeerd?

Welkom GoT en let een beetje op je typ-fouten ;)

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik heb net World of Warcraft gespeeld en dat werkt gewoon zonder problemen. dus ik denk dat dat het neit zal zijn

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik zou eerst gewoon de originele drivers terugzetten, en het dan verder uitzoeken.

Verwijderd

Welke versie van Direct X heb je geinstalleerd. Dit kun je controleren door op start->uitvoeren->dxdiag uit te voeren.

Als je nog niet op 9.0b of c zit raad ik je aan die te upgraden. Mocht dit niet helpen doe dan een roll back van de je mobo drivers.

Heb je AOM al gepatcht?
Patch 1.10

Nog iets gevonden.
Staat hier je vraag tussen?
http://support.microsoft.com/gp/agemythfaq

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2005 19:52 . Reden: Wat gezocht op internet. ]

Pagina: 1