Toon posts:

Kabels PC luidsprekerset Z-680

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van de luidsprekers van mijn Logitech Z-680 de cinchstekkers afgeknipt omdat de kabels door een buis in de muur moesten!
Nu wil ik er weer nieuwe stekkers aanzetten, maar ik weet niet meer welke kabel de aarde is. Er zit een witte en een groene kabel in. Wie weet hoe ik dit weer goed aangesloten krijg, en loop ik een groot risico wanneer ik de kabels verkeerd aansluit en de installatie dan aanzet?

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Het is misschien een beetje een open deur. Maar kan je niet aan de afgeknipte cinchstekkers zien waar de witte en een groene kabel horen te zitten.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-02 19:34

TommyGun

Stik er maar in!

Je hebt 2 kabeltjes (duh), maar op één van die twee zit een klein randje dat over de hele lengte van de kabel loopt. Daaraan kun je herkennen dat dat dat plus is. Of was het dan de min lol dat weet ik ook niet meer. Maar goed ik heb ze eens verkeerd om gezet en toen waren de boxen opgeblazen dus daarom dat ik dat nu weet :+

@ bombadil; daar zat ik ook al aan te denken ja :Y)

[ Voor 10% gewijzigd door TommyGun op 08-07-2005 20:03 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".