Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Pincode veranderen Bluetooth + klote firmware!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

vroeg me af hoe je de pincode van je bluetooth-connectie kunt veranderen. als iemand je wil toevoegen (pairen?), dan kan hij dat ongestraft doen, omdat de k700 (en volgens mij heel veel andere foons) standaard op 0000 staat. ik zou dit eigenlijk wel willen veranderen, kan dit??? er is nl. geen enkel menu in de gsm te vinden waarin dit wordt aangeboden.

verder ben ik nog steeds heeeeeeeeeeeel erg ontevreden over de 'nieuwste' firmware (A2AE033). nog steeds verdwijnen tel.nrs uit mn tel.boek. verder zie je als je door de lijst wandelt op sommige lokaties nog steeds 'verkeerde' nr's staan. de enige manier om 100% zeker te zijn dat t nr wat je op dat moment ziet, klopt, is je contact editten. vaak zie je dan t nr. veranderen, KLOTE! domme van sony is dat deze problemen al bij de eerst firmware aanwezig waren en 9 versies verder nog steeds!!!

groetjes,

devrim

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:00
als je bij mij wil pairen moet je toch echt op beide toestellen dezelfde pincode invoeren voordat er iets kan gebeuren... Hoe het bij de K700 zit weet ik niet maar bij mijn t610 was dat zo en bij mijn mda compact ook...

Verwijderd

Topicstarter
ok dank je, maar t was niet de bedoeling dat dit bericht hier terecht kwam, t staat nu wel op de goede plek, maar probeer deze weg te halen, tsja, beginner he?! haha

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-11 10:59

PcDealer

HP ftw \o/

Paultje3181 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 19:24:
als je bij mij wil pairen moet je toch echt op beide toestellen dezelfde pincode invoeren voordat er iets kan gebeuren... Hoe het bij de K700 zit weet ik niet maar bij mijn t610 was dat zo en bij mijn mda compact ook...
Dat is juist verplicht bij Bluetooth. TS check de manual?

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
als ik t goed begrijp kun je alleen pairen als je op beide toestellen dezelfde pincode intiept?! manual heb ik van voor naar achter gelezen, die is erggggggg slecht van sony (staan heel veel functies niet eens in beschreven...)

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 19:30:
als ik t goed begrijp kun je alleen pairen als je op beide toestellen dezelfde pincode intiept?! manual heb ik van voor naar achter gelezen, die is erggggggg slecht van sony (staan heel veel functies niet eens in beschreven...)
Ja, stel voor dat anderen zonder jouw toestemming met jouw BT product kunnen pairen en zo al je gegevens overnemen/wijzigen/wissen of een proggie installeren...

Verwijderd

Topicstarter
tsja, daarom vroeg ik me dus af hoe je die pincode moest wijzigen. wist niet dat je op beiden t zelfde moest intiepen... :)

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Als ik me niet vergis, hoef je het niet te wijzigen, maar gewoon dezelfde op beide toestellen intoetsen.

Pagina: 1