Toon posts:

Hulp Nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zouden jullie mij kunnen helpen
ik heb nu al 3X gehad dat mijn pc zomaar vastloopt en dan uitvalt en dan start hij weer opnieuw op
dan krijg ik deze foutmelding
http://img143.imageshack.us/my.php?image=error8rp.jpg
Als het nodig is wil ik ook wel mijn pc specs posten.
Ik heb dit trouwens nog nooit met een pc gehad en ik heb deze al 1.5 jaar

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:38

André

Analytics dude

Heb je SP1 en SP2 al geinstalleerd? Dat is het enige wat ik kan vinden wat zou kunnen helpen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

x4z,

Ondanks dat je al weer een tijdje op GoT rondstrompelt mis ik in dit topic toch wel heel veel informatie - te veel zelfs om dit topic open te laten, ik ga het dan ook sluiten en wel omdat:
  • Je topic titel nergens op lijkt. Op GoT hebben we een kleine 4000 topics per week - meot je je voorstellen dat iedereen een topic titel als 'Hulp Nodig' zou gebruiken :P Kijk even in de Windows Operating Systems FAQ voor uitleg wat we verwachten over je topic titel :)
  • Een boel informatie ontbreekt - welk Windows gebruik je, welk servicepack enzo. Sinds wanneer is het probleem? Wat is er net daarvoor nog gewijzigd? :)
  • Ik zie in je topic geen enkele vorm van inzet - oftewel, wat heb je zelf geprobeerd en zelf gedaan om je probleem te proberen op te lossen? Heb je bv. de BSOD Guide al eens doorgelezen, of al eens gezocht op Google?
Omdat er wel erg veel mis is met je topic sluit ik dit :)

Dit topic is gesloten.