Goedemiddag, ik ben in het bezit van een notebook met 2x DR202 batterijen. Helaas kan de notebook niet meer de batterijen opladen en ben ik niet in staat om de notebook ver genoeg open te schroeven om dit te kunnen maken.
Ik heb ook google net al heel wat gezocht maar ik kan geen externe lader vinden, wel vond ik meerdere fabrikanten die dit type batterijen nog steeds lijken te leveren.

duracell
Mijn vraag is of iemand weet of er voor dit type batterijen ook externe laders te krijgen zijn, danwel een schema van zo een dergelijke batterij lader. Liefst tuurlijk een bestaande, deze lijken me namelijk goedkoper met de hoeveelheid dat ze waarschijnlijk gemaakt worden.
Edit:
Ik heb een lader gevonden maar deze is wel een beetje "boven mijn budget" 8)7
Ik heb ook google net al heel wat gezocht maar ik kan geen externe lader vinden, wel vond ik meerdere fabrikanten die dit type batterijen nog steeds lijken te leveren.

duracell
Mijn vraag is of iemand weet of er voor dit type batterijen ook externe laders te krijgen zijn, danwel een schema van zo een dergelijke batterij lader. Liefst tuurlijk een bestaande, deze lijken me namelijk goedkoper met de hoeveelheid dat ze waarschijnlijk gemaakt worden.
Edit:
Ik heb een lader gevonden maar deze is wel een beetje "boven mijn budget" 8)7
[ Voor 17% gewijzigd door Emiel1984 op 08-07-2005 16:32 ]
[LTS][MTS][HTS]