| Green fish |
![]() |
| Waarom deze mod? |
| Ik zat al een ruime tijd met het idee in mijn hoofd om mijn eerste casemod te doen. Maar toen mijn sweex kast ook nog eens stroom gaf kwam ik al snel met het plan om er zelf 1 te bouwen. Het idee om er een vissekom er boven op te doen kwam zo maar uit het niets opzetten. Na wat geschets te hebben en 2 keer het plan verandert te hebben ben ik eindelijk begonnen met met casemod. Het duurt nog even voordathij af is want er komen nog 2 weken vakantie en wat geldproblemen bij |
| Hoe word hij? |
Natuurlijk heb ik ook een paar schetsen zoals ik hoop dat hij er uit komt te zien ![]() |
| Pics |
Ben vandaag (8-7-2005) eindelijk begonnen met green fish! Zaterdag (9-7-2005) ga ik hout halen maar vandaag heb ik me verdiept in popnagels. Heb van mij broer het frame van een kast gekregen die hij niet meer gebruikte ![]() Ben er meteen mee aan de slag gegaan om die popnagels er uit te halen. Ik had er wat over gelezen dat je ze er gewoon uit moet boren. Maar dat viel me nog even vies tegen! Die krengen wouden er maar niet uit! Na een tijdje brak zelfs het boortje ![]() Vanavond weer verder maar dan niet meer met de accuboormachine maar met de elektrische. Ben ondertusse al klaar ![]() |
| Update 1/2 |
Doordat me vader scheef heeft lopen zagen en zo dus een plank heeft verneukt |
| Update 1 |
Het hout is gehaald en de vissebak was eindelijk weer op voorraad. Vanavond beging ik met aftekenen en het zoeken naar een figuurzaag. De pics zijn beetje wazig want digicam is leeg ![]() Het hout ![]() De vissebak ( Ja mijn vingers zater er aan ) |
| Update 2 |
Na 2 pakken ijsthee en 10 keer op en neer lopen naar de wc is de zeikant en de voorkant eindelijk afgetekend. Heb aan de zeikant niet alleen me nick gedaan maar ook nog wat anders ![]() Totaal overzicht van de 2 planken ![]() Ingezoomd op me nick en de 2 visjes Ik denk dat ik het vandaag ga uitzagen. Ligt alleen aan het weer of ik ga moutenbiken of niet. |
| Update 3 |
Heb eindelijk naar de vakantie me case mod weer gepakt. De zijkant en de voor kant is nu uitgezaagd morgen de achterkant en de andere zijkant doen en dan is het tijd om te gaan schilderen. Hier de pics van de zijkant... ![]() en van de voorkant. ![]() |
| Update list |
Hier staan de rest van de updates: Update 4 Update 5 |
| Last update:17-10-2005 |
[ Voor 47% gewijzigd door Darksheep op 26-10-2005 16:57 ]