Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[cip]Green Fish

Pagina: 1
Acties:
  • 360 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Darksheep
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:37
Green fish

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.lam4/casemod/greenfish.jpg

Waarom deze mod? :?
Ik zat al een ruime tijd met het idee in mijn hoofd om mijn eerste casemod te doen. Maar toen mijn sweex kast ook nog eens stroom gaf kwam ik al snel met het plan om er zelf 1 te bouwen. Het idee om er een vissekom er boven op te doen kwam zo maar uit het niets opzetten. Na wat geschets te hebben en 2 keer het plan verandert te hebben ben ik eindelijk begonnen met met casemod. Het duurt nog even voordathij af is want er komen nog 2 weken vakantie en wat geldproblemen bij ;). Maar in de vakantie krijg ik nog 1 keer loon dus naar de vakantie moet hij zeker afkomen!
Hoe word hij? :?

Natuurlijk heb ik ook een paar schetsen zoals ik hoop dat hij er uit komt te zien ;). Het kan altijd nog zijn dat de iedeen iets veranderd worden maar dat laat ik dan wel weten ;). Hier komt 1 van de schetsen waar het duidelijk te zien is hoe het er uit moet komen te zien! Het rode vak komt nick in staan maarin software kon je geen text toevoegen ;). In de bak boven op de kast komt GEEN reservoir! Maar een ruimte voor wat visjes ;)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.lam4/casemod/schets3s.jpg

Pics

Ben vandaag (8-7-2005) eindelijk begonnen met green fish! Zaterdag (9-7-2005) ga ik hout halen maar vandaag heb ik me verdiept in popnagels.
Heb van mij broer het frame van een kast gekregen die hij niet meer gebruikte _/-\o_ .
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.lam4/casemod/pic1s.jpg
Ben er meteen mee aan de slag gegaan om die popnagels er uit te halen. Ik had er wat over gelezen dat je ze er gewoon uit moet boren. Maar dat viel me nog even vies tegen! Die krengen wouden er maar niet uit! Na een tijdje brak zelfs het boortje :|.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.lam4/casemod/pic2s.jpg
Vanavond weer verder maar dan niet meer met de accuboormachine maar met de elektrische.

Ben ondertusse al klaar >:). Heb ook nog ergens bij ons op zolder een leuk stukje plexiglas gevonden die ik wel kan gebruiken. Scheelt me weer een stuk kopen :+.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.lam4/casemod/pic3s.jpg
Update 1/2

Doordat me vader scheef heeft lopen zagen en zo dus een plank heeft verneukt |:( kan ik pas woensdag weer verder met green fish. Dan gaan we weer naar de gamma en laten het daar op maat zagen.
Update 1

Het hout is gehaald en de vissebak was eindelijk weer op voorraad. Vanavond beging ik met aftekenen en het zoeken naar een figuurzaag. De pics zijn beetje wazig want digicam is leeg |:(
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.lam4/casemod/pic4s.jpg
Het hout
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.lam4/casemod/pic5s.jpg
De vissebak ( Ja mijn vingers zater er aan )
Update 2

Na 2 pakken ijsthee en 10 keer op en neer lopen naar de wc is de zeikant en de voorkant eindelijk afgetekend. Heb aan de zeikant niet alleen me nick gedaan maar ook nog wat anders :P.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.lam4/casemod/pic6s.jpg
Totaal overzicht van de 2 planken
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.lam4/casemod/pic7s.jpg
Ingezoomd op me nick en de 2 visjes :Y)
Ik denk dat ik het vandaag ga uitzagen. Ligt alleen aan het weer of ik ga moutenbiken of niet.
Update 3

Heb eindelijk naar de vakantie me case mod weer gepakt. De zijkant en de voor kant is nu uitgezaagd morgen de achterkant en de andere zijkant doen en dan is het tijd om te gaan schilderen. Hier de pics van de zijkant...
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.lam4/casemod/pic8s.jpg
en van de voorkant.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.lam4/casemod/pic9s.jpg
Update list

Hier staan de rest van de updates:

Update 4
Update 5
Last update:17-10-2005

[ Voor 47% gewijzigd door Darksheep op 26-10-2005 16:57 ]

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

In bespreking.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

En toegestaan.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

succes ! jammer dat je pa er zich mee moest bemoeien :P

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Verwijderd

Leuk idee, maar heb je rekening gehouden met de temperatuur voor het water van je aquarium?

Een aquarium moet op een constante temperatuur blijven. Als je PC aanstaat blijft de temeratuur van het water wel ongeveer op de casetemp (22-25 graden) maar als je pc uitstaat koelt het water af, en dat vinden de meeste visjes niet zo prettig.

• elTigro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:52

elTigro

Es un Gringo!

Wel nee joh, je hebt van die aquarium verwarminkjes met thermostaat. die houden het wel warm hoor. 8)

Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.

• Candymirror
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-11 14:28
Beetje laat voor jou, maar popnagels verwijderen werkt het best en simpelst door ze niet uit te boren, maar slechts de kop eraf te boren. Neem een metaalboor met ongeveer grote van de kop van de popnagel en boor alleen het aluminium van de kop weg.

Verwijderd

Eh, hoe probeer je die popnagels uit te boren? Er doorheen boren ofzo? Je moet een bredere boor gebruiken en ervoor zorgen dat het popnageltje in 2 stukjes uit elkaar valt.

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 15:44:
Eh, hoe probeer je die popnagels uit te boren? Er doorheen boren ofzo? Je moet een bredere boor gebruiken en ervoor zorgen dat het popnageltje in 2 stukjes uit elkaar valt.
En als het andere stukje dan in het gaatje blijft zitten, kan je met een priem zo de rest er uit tikken.

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• Darksheep
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 11:12:
Leuk idee, maar heb je rekening gehouden met de temperatuur voor het water van je aquarium?

Een aquarium moet op een constante temperatuur blijven. Als je PC aanstaat blijft de temeratuur van het water wel ongeveer op de casetemp (22-25 graden) maar als je pc uitstaat koelt het water af, en dat vinden de meeste visjes niet zo prettig.
Wie zegt dat de pc uitgaat }) Nee er zit een dikke plank tussen pc en vissekom. En als het te heet word draai ik die fan boven aan om van lucht er uit naar lucht er in ;)

Over het boren. Ik nam een grotere boor als de popnagel zelf en boorde net zoland tot hij kapot sprong. Wat best wel hard aan kan komen soms O-)

Verwijderd

als het aquarium gaat lekken dan heb je wel een probleem (8>
maar het is een leuk idee.

Veel succes _/-\o_

Verwijderd

Zullen we een keer een case maken met een kat er in B) want ik heb nu slangen gezien en nu vissen :|

• Darksheep
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 16:23:
als het aquarium gaat lekken dan heb je wel een probleem (8>
maar het is een leuk idee.

Veel succes _/-\o_
Als hij gaat lekker ga ik terug naar de winkel :P Maar ik test het wel ff zal wel waterdicht zijn maarja je weet maar nooit ;)

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Hou er rekening mee dat het zwaartepunt wel heel erg hoog komt te liggen, en de kast dus niet echt stevig is, het is wel snel gerekend 2*2*5dm3 = 20l = 20kg wat er bovinin de kast staat.

Maar verder wel mooi idee, hoewel ik de voorkant ipv ondoorzichtig groen gewoon blank nemen (dus dat je van voren de visjes ook kan zien)
Of is dat wat anders?

En vaders moet je niet met gereedschap laten werken, hier mag mijn vader ook niet meer 'helpen' ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Resistor op 13-07-2005 16:38 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Darksheep
Resistor schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 16:37:
Hou er rekening mee dat het zwaartepunt wel heel erg hoog komt te liggen, en de kast dus niet echt stevig is, het is wel snel gerekend 2*2*5dm3 = 20l = 20kg wat er bovinin de kast staat.

Maar verder wel mooi idee, hoewel ik de voorkant ipv ondoorzichtig groen gewoon blank nemen (dus dat je van voren de visjes ook kan zien)
Of is dat wat anders?

En vaders moet je niet met gereedschap laten werken, hier mag mijn vader ook niet meer 'helpen' ;)
Dat aan de voorkant word geen groen achtig glas maar een 80mm fan voor de warme opstijgende lucht uit de kast te houden ;)

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Dat kon ik niet goed zien ;)

Ik heb de maten van het aquarium ook verkeerd ingeschat, ik keek naar je ontwerp ipv. naar de rest van de foto's, is ook lang geen 20l dus :)

Verwijderd

Je hebt wel je design veranderd zie ik. Heb ik toch nog invloed op je gehad :P
Verder veel succes met je mod!

Verwijderd

hmm leuke CiP, leuk idee!

• Darksheep
Update 2 staat online ;)

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-11 14:06

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Mooie casemod. Blijf ik volgen!

offtopic:
"Ik denk dat ik vandaag het gaat uitzagen licht aan het weer of ik ga moutenbiken ja of nee."
Ik moest deze zin echt drie keer lezen voordat ik door had wat de betekenis ervan was. :|
"Ik denk dat ik het vandaag ga uitzagen, maar misschien ga ik mountainbiken. Dat ligt aan het weer."

[ Voor 18% gewijzigd door SnoeiKoei op 15-07-2005 10:26 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Darksheep
SnoeiKoei schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 10:25:
Mooie casemod. Blijf ik volgen!

offtopic:
"Ik denk dat ik vandaag het gaat uitzagen licht aan het weer of ik ga moutenbiken ja of nee."
Ik moest deze zin echt drie keer lezen voordat ik door had wat de betekenis ervan was. :|
"Ik denk dat ik het vandaag ga uitzagen, maar misschien ga ik mountainbiken. Dat ligt aan het weer."
:| Ja ik lees het nu ook snel veranderen |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Darksheep op 15-07-2005 10:28 ]

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Je loopt in ieder geval niet meteen in de val van 'zwevende' stukjes in de letters, soms zie ik mensen daar mee prutsen bij het ontwerp ;)

Maar waarom geef je je case je nick mee, en niet de naam van de casemod? als ik jouw kast ergens tegen zou komen zonder jouw nick er bij is het echt van 'huh?' ik zie visjes, en de naam suggereert schapen :? (en 'Fish' is makkelijker uit te zagen, geen 'gaten' in de letters)

[ Voor 13% gewijzigd door Resistor op 15-07-2005 10:29 ]

• Darksheep
Resistor schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 10:28:
Je loopt in ieder geval niet meteen in de val van 'zwevende' stukjes in de letters, soms zie ik mensen daar mee prutsen bij het ontwerp ;)

Maar waarom geef je je case je nick mee, en niet de naam van de casemod? als ik jouw kast ergens tegen zou komen zonder jouw nick er bij is het echt van 'huh?' ik zie visjes, en de naam suggereert schapen :?
Ja oke dat is waar. Maar ik vind het zo beter. Altijd als nick darksheep gehad en wou ik dat dus ook in me case doen ;)

• Darksheep
Ben vandaag weer begonnen met green fish. Ben terug van vakantie en geld in binenne ;). Vanavond zal ik wat pics posten!

• Mombasa
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-11 08:35

Mombasa

The Funky Drummer

Darksheep schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 15:35:
Ben vandaag weer begonnen met green fish. Ben terug van vakantie en geld in binenne ;). Vanavond zal ik wat pics posten!
Ik kan niet wachten! :7

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:33
Origineel 8) !

Zolang de koeling maar in orde is ;)

• Darksheep
De koeling is zeker wel in orde ;). Heb nu al 2 80 mm groene fans liggen hier die achter op te komen zuigen en er moeten nog 2 groene 120mm voorop die gaan blazen.

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ziet er wel geinig uit!, *bookmarked*
offtopic:
er zijn de laatste tijd veel Cip's En Cm's

[ Voor 20% gewijzigd door Jazzle op 18-08-2005 18:10 ]

• Sir_G-nius
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-08 16:16

Sir_G-nius

- - -

Het is zeker weten een leuk idee! 8)
Ik ga em dan ook in de gaten houden. :)

offtopic:
Met welk programma heb je die 3d-case gemaakt? Die aan het begin in je startpost staat.

• Darksheep
Sir_G-nius schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 19:12:
Het is zeker weten een leuk idee! 8)
Ik ga em dan ook in de gaten houden. :)

offtopic:
Met welk programma heb je die 3d-case gemaakt? Die aan het begin in je startpost staat.
Het programma heet SketchUp 4 rn kan je hier http://www.sketchup.com/ downloaden.

Update is toegevoegd.

Edite:

Chello ftp staat alweer vol dus zet ze zo even naar andere host...

[ Voor 9% gewijzigd door Darksheep op 18-08-2005 21:50 ]

• Martin11468
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-11 22:41
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 16:27:
Zullen we een keer een case maken met een kat er in B) want ik heb nu slangen gezien en nu vissen :|
waarom geen hamster die je de hele dag in een rad laat lopen om stroom op te weken, zit je wel met een probleem als de hamster dood is....

MRTN

• Darksheep
Martin11468 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 21:53:
[...]

waarom geen hamster die je de hele dag in een rad laat lopen om stroom op te weken, zit je wel met een probleem als de hamster dood is....
Ja wel handig als stroom uitvalt koop 2 hamsters laat ze rennen scheelt weer hoop geld :P

Verwijderd

Ik heb dit idee ook een tijdje gehad, om dat vissen in een reservoir te stoppen, kwam alleen steeds vast te zitten hoe je het moet filteren van al dat poep enzo :P.
Gewoon een vissenkom boven in de kast is natuurlijk ook gaaf ;)

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11 22:48
Ghehe grappig idee om vissen in je comp te stoppen ..
Tot nu toe ziet t er erg belovend uit, dus ben benieuwd :)

• c00kie
  • Laatst online: 28-08 10:02
nu alleen nog een systeempje bedenken om het water van de visbak te gebruiken in een waterkoeling en klaar is kees :). Wel zorgen dat de visjes niet meegaan voorbij de processor enzo hé :), anders hebben we gerookte vis....

nice mod!! _/-\o_

Build a bridge, get over it... Specs : yes !!! website over bouwen & verbouwen

Verwijderd

c00kie schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 08:54:
nu alleen nog een systeempje bedenken om het water van de visbak te gebruiken in een waterkoeling en klaar is kees :). Wel zorgen dat de visjes niet meegaan voorbij de processor enzo hé :), anders hebben we gerookte vis....

nice mod!! _/-\o_
Ik denk niet dat al die schijt die die beesten produceren erg goed is voor je waterkoeling blokken :)

Verwijderd

Je moet geen discus vis nemen. Naast dat die te groot zijn, schijten ze hun eigen gewicht op een dag.

Ik zou iets van guppen, plaatjes of black molly's nemen. Levendbarende vissen zijn makkelijk en hebben geen verwarming nodig. Kunnen temperatuurschommelingen aan (wat zal voorkomen als je pc uitstaat) en neuken zich bovendien suf zodat er altijd een voorraad vissen zwemt.

Succes! ;)

• Darksheep
Vandaag eindelijk na lange tijd met school en veranderingen aan mijn kamer ( nog steeds bezig ) weer verder gegaan met mijn mod. Ik ben op dit moment bezig met de kast in de verf te zetten. De vissen heb ik ook al gekocht en dat zijn goud vissen geworden ;). Ik zal vanavond weer gaan updaten!

Verwijderd

Goudvissen? Moesten het geen groene vissen zijn dan?

• Darksheep
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 18:15:
Goudvissen? Moesten het geen groene vissen zijn dan?
Het probleem is: Groenen vissen zijn nogal prijzig en die hebben warm water nodig.

Verwijderd

de lucht die aan de onderkant tegen je aquarium aan komt zal toch wel WAT verwarmen :)

extra reden om je pc niet uit te zetten, mijn vissen gaan dood :+

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2005 20:20 ]

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:12
Leuke mod, vrij orgineel, maar echte vissen lijkt me geen goed idee, warmte en geluid enzo.

Dat frame van die kast van je broertje? Komt dat toevallig van een Xenon-kast

plaatje:
http://pricecheck.tweakzo...el_plaatjes/178/10626.jpg

Want het komt me heel bekend voor :)

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Hij wordt wel aardig topzwaar gok ik :? IIG zullen breed uitlopende voetjes geen kwaad kunnen gok ik.

• Darksheep
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 20:20:
de lucht die aan de onderkant tegen je aquarium aan komt zal toch wel WAT verwarmen :)

extra reden om je pc niet uit te zetten, mijn vissen gaan dood :+
Welke lucht kan er dan aan de onderkant komen vanuit mij pc?
Yofresh_750 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 20:29:
Leuke mod, vrij orgineel, maar echte vissen lijkt me geen goed idee, warmte en geluid enzo.

Dat frame van die kast van je broertje? Komt dat toevallig van een Xenon-kast

plaatje:
http://pricecheck.tweakzo...el_plaatjes/178/10626.jpg

Want het komt me heel bekend voor :)
Bijna dezelfde kast ja de grijze versie ;)
_ferry_ schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 20:30:
Hij wordt wel aardig topzwaar gok ik :? IIG zullen breed uitlopende voetjes geen kwaad kunnen gok ik.
Hij word zwaar ja. Daarom doe ik de vissenkom ook niet helemaal vol met water. Pootjes aan de zijkant is wel een goed idee ik zal het onthouden.

• Darksheep
Update 4

Na lange tijd druk bezig te zijn met school ben ik vandaag verder gegaan met verven.
Afbeeldingslocatie: http://img2.imagecash.net/preview/944156976.jpg
De achterkant en de voorkant.
Afbeeldingslocatie: http://img1.imagecash.net/preview/292484199.jpg
De zijkant.
De planken moeten zeker nog 2 keer voor het gewenste effect te krijgen.
Update 4

Mmm niet zo slim om 2 posts er van te maken. Kon het beter in 1 doen :X

[ Voor 8% gewijzigd door Darksheep op 17-10-2005 21:50 ]

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
Overigen, voor wie nog wil weten hoe je popnagels uit moet boren:

Je hebt een heel scherp HSS (minimaal..beter nog titanium genitreerd of zelfs cobalt!) boortje nodig ter grootte van de bus van de popnagel (of iets groter). Een klein boortje gaat namelijk sneller. Vervolgens doe je een druppel olie op de plek waar je wilt boren. Je moet je boor namelijk koelen met olie, liefst zoveel mogelijk. Dit zorgt er o.a. voor dat je boor scherp blijft. Als je dan gaat boren moet je dit zo langzaam mogelijk doen: a) omdat door snelheid je boor warm zou worden en sneller bot zou worden of zou afbreken, b) omdat het de bedoeling is dat je het metaal wegsnijdt, niet weghakt zoals bij hout. Maar let op als je weer te langzaam boort heb je kans dat je boortje vast blijft zitten, wat de levensduur van de boor ook niet ten goede komt. (Het beste werk je ook met een kolomboor)

Ga met de bovenstaande tips in het achterhoofd maar ervaring opdoen... daar heb je het meeste aan.

U vraagt, wij antwoorden.

• Darksheep
Update 5

Vandaag de 3 planken in de 2e laag gezet en ze beginnen mooi te glimmen:).
Afbeeldingslocatie: http://62.212.84.35/preview/580746938.jpg
De zeikant.
Afbeeldingslocatie: http://62.212.84.35/preview/781319151.jpg
De andere zeikant.
Afbeeldingslocatie: http://img2.imagecash.net/preview/928528391.jpg
De voor kant.
Afbeeldingslocatie: http://img2.imagecash.net/preview/432765444.jpg
Een overzichtje om te laten zien dat het wel lekker glimt ;).

Vrijdag denk ik weer verder met het uitzagen van een nieuwe achterkant en een nieuwe onder/boven kant.

Update 5

[ Voor 6% gewijzigd door Darksheep op 26-10-2005 16:56 ]

• syo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09-2008

syo

Verfant bmx'er

Leuk id... Heb ook over zoiets lopen na denken.. En die zij panelen glimmen mooi :D

Tik lekker mee :) Klik, klik, klikkerde klik!!

• Ganzz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-10-2021
offtopic:
is zeikant niet met een IJ van zijkant?

of is het de ZEIKKant

verder mooie mod

[www.ganzz.nl]

• Darksheep
Ganzz schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 23:13:
offtopic:
is zeikant niet met een IJ van zijkant?

of is het de ZEIKKant

verder mooie mod
Mmm tja ben beetje dislecties dus zal het ook niet weten ;)

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Ziet er leuk uit!. Het idee is goed uitgewerkt. Ik vind het alleen wel jammer dat je Darksheep heb uitgezaagd i.p.v Greenfish. Maar dat was al eerder gezegd. Ik vind dat deze mod veel potentie heeft.

offtopic:
Dyslexie is geen excuus voor spelfouten, je kunt je tekst ook even controleren in een tekstverwerkingsprogramma voordat je de tekst plaatst.

edit: spelfouten aangepast
Ik heb zelf ook dyslexie en zelf gooi ik eigenlijk alles door de spellingscontrole. Ik weet dat een programma als Word niet alles ziet (kijk maar naar mijn eigen spelfouten) maar een woord als zijkant zal Word er echt wel uithalen.

[ Voor 28% gewijzigd door 10110001 op 27-10-2005 17:27 ]

• syo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09-2008

syo

Verfant bmx'er

10110001 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:01:
Ziet er leuk uit!. Het idee is goed uitgewerkt. Ik vind het alleen wel jammer dat je Darksheep heb uitgezaagd i.p.v Greenfish. Maar dat was al eerder gezegd. Ik vind dat deze mod veel potentie heeft.

offtopic:
Dislectie is geen excuus voor spelfouten, je kunt je tekst ook even controleren in een tekstverwerkingsprogramma voordat je de tekst plaats.
offtopic:
Ik ben ook dislectisch en heb ook wel eens last van spelfouten maar dat is wel vervelend als je dat altijd moet doen hoor... Even door lezen moet je natuurlijk dan altijd doen maar vaak lees je er dan als nog over heen.

Maar verder vind ik het een mooie mod worden :)

[ Voor 2% gewijzigd door syo op 27-10-2005 17:06 . Reden: dislexie :P ]

Tik lekker mee :) Klik, klik, klikkerde klik!!

• nXXt
  • Laatst online: 18-11 19:28

nXXt

Carpe omnia

10110001 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:01:
offtopic:
Dislectie is geen excuus voor spelfouten, je kunt je tekst ook even controleren in een tekstverwerkingsprogramma voordat je de tekst plaats.
offtopic:
Dyslexie. Spellingscontrole...

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
[nog verder off topic]

Voordat je de tekst plaatst >:)

[/nog verder off topic]

Alle stokheid op een gekje, zeer mooi idee, let wel op: the devil is in the details, het zijn de details die een CiP mooi maken, dus AFWERKEN!

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• nXXt
  • Laatst online: 18-11 19:28

nXXt

Carpe omnia

DexterBelgium schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:13:
Alle stokheid op een gekje, zeer mooi idee, let wel op: the devil is in the details, het zijn de details die een CiP mooi maken, dus AFWERKEN!
Dat is zeker waar. Sommige CM's beginnen mooi, maar dan laat de afwerking te wensen over en dat is zonde.

offtopic:
Ik zei niks van "plaatst omdat dat eigenlijk geen spelfout is ;)

Verwijderd

offtopic:
Ik zei niks van "plaatst omdat dat eigenlijk geen spelfout is ;)
Inderdaad :P Dat kun je iemand dan niet echt kwalijk nemen, omdat Word of een andere spellings checker de grammatica niet nakijkt, en het woord "plaats" bestaat ook.

• Darksheep
Jammer dat ik geen word heb ;)

Maar de afwerking wil ook veel aan gaan doen. Het zal niet de beste mod ooit worden maar het is ook nog maar mijn eerste mod ;)

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:05

sapphire

Die-hard pruts0r

offtopic:
Leuk zeg op mensen die Dyslexie hebben zeiken.
Nee MS word helpt bijna niks hierbij, aangezien die de spelling van de woorden checkt maar de rest niet. Alsof die het verschil weet tussen woord, wordt of word.
Dus ga niet blaten dat ze Word meoten gebruiken of iemand het moeten alten nalezen, want dat werkt niet als je normaal op je pc werkt

Gabriël AM5

Pagina: 1