Probleem met ISDN en Girotel

Pagina: 1
Acties:

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
Ik weet dat hier al talloze topics over zijn, en ik heb ze allemaal doorgelezen, maar helaas biedt geen ervan soelaas. Dit is mijn probleem:

Ik maak gebruik van Girotel Zakelijk 4.1.
Ik heb een ISDN USB Adapter van Sitecom en deze werkt prima; ik kan namelijk het internet op met dit modem. Daarbij heb ik RVS-COM Lite (versie 3.11) geinstalleerd en twee COM-interfaces gemaakt, nl COM3 en COM8. Maar bij beiden staat een rood kruis in het CommCenter en als ik probeer te verbinden in Girotel, krijg ik de volgende foutmelding: "Modem reageert niet". Op zich logisch, want hij geeft al dat rode kruis in RVS-COM.
Ik heb al met vele variabelen voor reset en intialisatie geprobeerd en niks werkt.

Hiervoor werkte ik met een analoge modem en dat werkte prima.

Ligt dit aan RVS-COM, wat twee mannetjes van de Girotel Zakelijk Helpdesk mij vertellen, of aan mijn hardwareconfiguratie (wat ik me niet voor kan stellen)?

Ik ben er al een halve dag mee bezig, heb het hele internet en GoT afgestruind, maar kom niet tot een oplossing.

Iemand een idee / suggestie?

• Anheuer
O ja, voor ik het vergeet; ik krijg ook nog de volgende foutmelding rechts onderin:

De ISDN-monitor kon zich niet registreren bij de CAPI. De installatie van het CAPI-/NDIS-subsysteem is niet correct.

• Anheuer
Laat maar, het is me al gelukt. Ik weet nog steeds niet precies hoe. Waarsch ligt het aan het feit dat ik nieuwe drivers heb geinstalleerd.