Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hitman 2.1.2 download?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 13:26
Ik heb nu echt deze laatste versie van Hitman nodig, in verband met een superclean install, maar deze hitman is echt nergens te vinden. De @Home site van Loman ligt eruit, evenals de Hitman site zelf. Op internet geen enkele mirror te vinden. Alleen een oude versie, 1.65.

Iemand een mirror ergens?

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• Mad_Manic
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Hij doet het weer, volgens mij is de site net geupdate want er is nu versie 2.1.4

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 18:13
Is het een update? Geen ware(z) neem ik aan? :9

Heb je wel op Google gezocht? Of gezocht met de TW search?

Bij mij doet de betreffende @Home link het wel gewoon..! Kijk maar hier

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:55
Hier doet ie het gewoon... Via de @home site van Loman.

Wellicht even een bugje bij @home, maar dan is het nu weer opgelost.

(spuit 11 en zo... :) )

[ Voor 10% gewijzigd door dreamscape op 08-07-2005 14:56 ]

Punctuality is the politeness of kings

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 18:13
Mad_Manic schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:54:
Hij doet het weer, volgens mij is de site net geupdate want er is nu versie 2.1.4
Ah inderdaad.. Geupdate! ;)
Problem solved? :+

[ Voor 5% gewijzigd door the-edge op 08-07-2005 14:57 ]

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 13:26
oh my god shame 8)7 :X ... ik dacht de site ligt eruit, en ineens werkt ie dus weer. Hmm, solved ja.

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• OVERLORD_1982
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 09:15
Misschien een beetje off-topic, maar hebben jullie al eens een blik geworpen op Microsoft AntiSpyware? Volgens mij nu toch echt de beste bescherming die je kan hebben.

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

OVERLORD_1982 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:09:
Misschien een beetje off-topic, maar hebben jullie al eens een blik geworpen op Microsoft AntiSpyware? Volgens mij nu toch echt de beste bescherming die je kan hebben.
mja ik gebruik ze alle 2 , mag dat ook ? ;)
de 1 vindt wat de ander niet vind.
dus als jij het alleen bij die van microsoft wil houden moet je het zelf weten.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Behalve dan Microsoft een stuk minder betrouwbaar is wat betreft het al-dan-net bewust doorlaten van bepaalde software voor egoistische en/of economische doeleinden.

HitmanPro is onafhankelijk en non-profit. Daar om alleen al betrouwbaarder.

Daarbij doen ze eigenlijk 2 verschillende dingen. MS Antispyware voorkomt Spy / Adware en HitmanPro verwijdert (voornamelijk). Ik heb MS AS een tijdje geinstalleerd gehad maar vind het de rescources die het in beslag neemt niet waard. Eens in de zoveel tijd HitmanPro gebruiken is veel efficienter.

• OVERLORD_1982
Ik heb hier dus hele andere ervaringen mee. Sinds ik MS AS erop heb staan heb ik nooit geen spyware meer gehad. Draaide HitManPro in den beginne ook nog wel eens, maar dat leverde niets (noemenswaardigs) op.
Misschien ben ik wel gewoon heel braaf op het internet :9

ps, dat MS commercieel zou zijn in deze is echt onzin. Draai jij je MS firewall maar eens in combi met je MS AS, dan blokken ze zelfs content van hun eigen site, als dat een commerciele kwestie zou zijn, geloof ik niet dat dat zou gebeuren.

[ Voor 32% gewijzigd door OVERLORD_1982 op 08-07-2005 15:24 ]

• Bram77
Ik zou voor de gein HitmanPro je computer eens laten chacken over een maandje of wat ;) terwijl je de hele tijd MS AS hebt laten draaien.
Ik heb het hier op mijn werk geinstalleerd gehad op 10 computers om te testen. Het kwam er op neer dat het wat langer duurde voordat ik HitmanPro weer aan het werk moest zetten. Maar zeker niet dat het niet meer nodig was.

• OVERLORD_1982
Bram77 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:24:
Ik zou voor de gein HitmanPro je computer eens laten chacken over een maandje of wat ;) terwijl je de hele tijd MS AS hebt laten draaien.
Ik heb het hier op mijn werk geinstalleerd gehad op 10 computers om te testen. Het kwam er op neer dat het wat langer duurde voordat ik HitmanPro weer aan het werk moest zetten. Maar zeker niet dat het niet meer nodig was.
Heb je het dan echt over spyware??? of waren het wat "tracking cookies"??

• Bram77
Voornamelijk cookies, maar soms ook spyware. Maar die cookies wil ik ook niet!!
Tis maar hoe grondig je wil dat je computer schoon blijft van die rotzooi :)

Verwijderd

OVERLORD_1982 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:09:
Moet je dit maar eens lezen: http://www.hitmanpro.nl/claria.htm (van eWeek) :(
Hier word ik dus echt niet goed van :r

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Dit gaat ondertussen meer als een discussie over Hitman Pro - Ultimate Spyware Removal Tool. En omdat die draad al bestaat wil ik dan ook verzoeken dat de discussie zich daar verder zet. ;)

En TS: Het kan wel eens zijn dat een site eruit ligt, je moet dan gewoon even geduld hebben. Een topic openen op GoT is dan ook nergens voor nodig. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.