"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"
Wellicht even een bugje bij @home, maar dan is het nu weer opgelost.
(spuit 11 en zo...
[ Voor 10% gewijzigd door dreamscape op 08-07-2005 14:56 ]
Punctuality is the politeness of kings
Ah inderdaad.. Geupdate!Mad_Manic schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:54:
Hij doet het weer, volgens mij is de site net geupdate want er is nu versie 2.1.4
Problem solved?
[ Voor 5% gewijzigd door the-edge op 08-07-2005 14:57 ]
"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"
mja ik gebruik ze alle 2 , mag dat ook ?OVERLORD_1982 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:09:
Misschien een beetje off-topic, maar hebben jullie al eens een blik geworpen op Microsoft AntiSpyware? Volgens mij nu toch echt de beste bescherming die je kan hebben.
de 1 vindt wat de ander niet vind.
dus als jij het alleen bij die van microsoft wil houden moet je het zelf weten.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
HitmanPro is onafhankelijk en non-profit. Daar om alleen al betrouwbaarder.
Daarbij doen ze eigenlijk 2 verschillende dingen. MS Antispyware voorkomt Spy / Adware en HitmanPro verwijdert (voornamelijk). Ik heb MS AS een tijdje geinstalleerd gehad maar vind het de rescources die het in beslag neemt niet waard. Eens in de zoveel tijd HitmanPro gebruiken is veel efficienter.
Misschien ben ik wel gewoon heel braaf op het internet
ps, dat MS commercieel zou zijn in deze is echt onzin. Draai jij je MS firewall maar eens in combi met je MS AS, dan blokken ze zelfs content van hun eigen site, als dat een commerciele kwestie zou zijn, geloof ik niet dat dat zou gebeuren.
[ Voor 32% gewijzigd door OVERLORD_1982 op 08-07-2005 15:24 ]
Ik heb het hier op mijn werk geinstalleerd gehad op 10 computers om te testen. Het kwam er op neer dat het wat langer duurde voordat ik HitmanPro weer aan het werk moest zetten. Maar zeker niet dat het niet meer nodig was.
Heb je het dan echt over spyware??? of waren het wat "tracking cookies"??Bram77 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:24:
Ik zou voor de gein HitmanPro je computer eens laten chacken over een maandje of watterwijl je de hele tijd MS AS hebt laten draaien.
Ik heb het hier op mijn werk geinstalleerd gehad op 10 computers om te testen. Het kwam er op neer dat het wat langer duurde voordat ik HitmanPro weer aan het werk moest zetten. Maar zeker niet dat het niet meer nodig was.
Tis maar hoe grondig je wil dat je computer schoon blijft van die rotzooi
Verwijderd
Moet je dit maar eens lezen: http://www.hitmanpro.nl/claria.htm (van eWeek)OVERLORD_1982 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:09:
Misschien een beetje off-topic, maar hebben jullie al eens een blik geworpen op Microsoft AntiSpyware? Volgens mij nu toch echt de beste bescherming die je kan hebben.
Hier word ik dus echt niet goed van
En TS: Het kan wel eens zijn dat een site eruit ligt, je moet dan gewoon even geduld hebben. Een topic openen op GoT is dan ook nergens voor nodig.
Signature
Dit topic is gesloten.
![]()